Jak usłyszał sąd, organizatorzy biletów na koncerty zainkasowali od fanów muzyki 6,5 miliona funtów

Jak usłyszał sąd, organizatorzy biletów na koncerty zainkasowali od fanów muzyki 6,5 miliona funtów
  • Napisane przez Maryam Isimdar i PA Media
  • BBC News, Norfolk

Skomentuj zdjęcie,

Dwóch oskarżonych zaprzecza, jakoby oszukańczo kupowali i odsprzedawali bilety na koncerty, w tym na występy Eda Sheerana

Sądowi powiedziano, że motywem działania firmy sprzedającej bilety, która „wykorzystała” fanów muzyki na kwotę ponad 6,5 miliona funtów, była „chciwość i nieuczciwość”.

Mark Woods (59 l.) i Linda Chinery (51 l.) z Dickelberg w Norfolk zostali oskarżeni o trzy zarzuty oszukańczego handlu.

Prokuratorzy stwierdzili, że TQ Tickets Ltd posługiwała się wieloma tożsamościami przy zakupie biletów dla artystów takich jak Ed Sheeran i Little Mix, a następnie sprzedawała je na wtórnych stronach sprzedaży biletów.

Małżonkowie przyznają się do zbrodni.

Prokurator Jonathan Sandiford QC powiedział, że w okresie od czerwca 2015 r. do grudnia 2017 r. firma sprzedała bilety o wartości około 6,5 mln funtów na stronach takich jak Viagogo.

Dodał, że w tym okresie firma zakupiła 47 000 biletów, używając 127 nazwisk i 187 różnych adresów e-mail.

„W tej sprawie chodzi o chciwość i nieuczciwość. Obaj oskarżeni byli zwolennikami złego postępowania” – powiedział podczas rozprawy przed sądem koronnym w Leeds.

Dodał: „Byli częścią nieuczciwego planu, który przez kilka lat wykorzystywał miłość i przywiązanie, jakie wielu z nas darzy nasze ulubione zespoły popowe, naszych ulubionych artystów – ludzi takich jak Ed Sheeran i tak dalej”.

Źródło obrazu, Sarah Janes/BBC

Skomentuj zdjęcie,

Jak powiedziano Leeds Crown Court, firma wykorzystała pasję fanów muzyki, takich jak fanki dziewczęcego zespołu Little Mix

Jury poinformowało, że firma wystawiała bilety na sprzedaż przed ich zakupem, co czasami skutkowało odmową fanom wstępu na obiekty.

Prokurator wyjaśnił, jak firma, zatrudniając kilku pracowników, w tym „skorumpowanych” studentów, składała wielokrotne wnioski o wydanie biletów, czasami posługując się fikcyjną tożsamością oraz kombinacją kart bankowych i debetowych.

Sandiford przytoczyła praktyki, które obejmują „oszustwo związane z sokiem”, które polega na wysyłaniu klientom zniszczonych kopert w celu wywnioskowania, że ​​bilety zaginęły w transporcie, lub „oszustwo związane z sokiem”, które polega na użyciu korektorów lub bardziej wyrafinowanych metod cyfrowych. , aby zmodyfikować bilety.

Sędziom powiedziano, że współoskarżeni Maria Chenery Woods i Paul Douglas przyznali się już do oszukańczego handlu.

Sandiford stwierdziła, że ​​Chenery Woods „była siłą napędową tego nieuczciwego planu”, ale oskarżeni również byli częścią „nieuczciwego przedsięwzięcia”.

Sądowi powiedziano, że Douglas napisał do Chenery-Woods w piśmie, że celem tej działalności było „po prostu przepłukanie konsumentów w celu uzyskania takiego zysku, jaki są skłonni zapłacić”.

„Nie ma wątpliwości, że oszukańczy program istniał” – dodał Sandiford.

Pani Chenery jest także siostrą Chenery Woods.

READ  Miley Cyrus jest rekordzistą Spotify pod względem najczęściej odtwarzanej piosenki w ciągu tygodnia

Tammy Lowe

„Ekspert Internetu. Introwertyk. Uzależniony od ulicy. Ewangelista kawy. Pisarz. Myśliciel. Miłośnicy skrajnej śpiączki. Wykładowca”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *