KiwiRail ogłasza 57 nowych lokomotyw na Wyspę Południową

Wizja artystyczna nowych lokomotyw dwukabinowych, które wejdą do służby na Wyspie Południowej od początku 2024 roku.

dostarczone/rzeczy

Wizja artystyczna nowych lokomotyw dwukabinowych, które wejdą do służby na Wyspie Południowej od początku 2024 roku.

KiwiRail planuje zmodernizować swoją flotę i kupuje 57 nowych lokomotyw niskoemisyjnych dla Wyspy Południowej.

Dyrektor generalny firmy Greg Miller powiedział, że podpisał kontrakt na 403 miliony dolarów ze Stadler Rail Valencia na produkcję lokomotyw.

„Będzie produkowany w Hiszpanii i zacznie przybywać do Nowej Zelandii między początkiem 2024 a 2026 roku” – powiedział Miller.

„Są to najnowsze holowniki, które ugruntują działalność KiwiRail w zakresie przewozów towarowych na Wyspie Południowej na wiele nadchodzących dziesięcioleci”.

Czytaj więcej:
* Budżet 2021: Kolej dostaje 1,3 miliarda dolarów na warsztaty, nowe pociągi i tory
* Umowa o wartości 5 milionów dolarów na utrzymanie linii kolejowej Ohai do Invercargill
* KiwiRail rozważa zamknięcie trasy Wario, jeśli nie może zapewnić finansowania

Miller powiedział, że średni wiek 65-osobowej floty lokomotyw South Island wynosi 47 lat.

„Nasze maszyny są używane średnio od 17 lat, znacznie dłużej niż ich okres użytkowania. Fakt, że niektóre z nich są bliższe 60 niż 50 oznacza, że ​​niezawodność jest prawdziwym problemem.

„Niektórzy wykonali trzy kompletne rekonstrukcje w ciągu swojego życia, dużymi kosztami. I nadal używamy technologii z lat 70. do tych rekonstrukcji.”

Miller powiedział, że dwukabinowe lokomotywy Stadler Rail, które budował, były najnowocześniejsze.

„Nie tylko spełnią globalne normy emisji UE i zauważą znaczną redukcję emisji spalin naszej floty, ale także będą oszczędne pod względem zużycia paliwa i wyposażone w szereg technologii pokładowych poprawiających zużycie energii, w tym system, który może wyłączyć silnik, gdy lokomotywa jest bezczynna.”

Powiedział, że każda lokomotywa byłaby potężniejsza i wydajniejsza niż istniejące maszyny.

Oznacza to, że zmniejszy się potrzeba używania wielu lokomotyw do ciągnięcia ciężkich pociągów, zmniejszając zużycie paliwa i potencjalnie zmniejszając emisje CO2 floty o 20 do 25 procent.

READ  Wszystkie międzynarodowe linie lotnicze i trasy powracające do Nowej Zelandii

„Oznacza to również, że KiwiRail jest przygotowany na oczekiwany wzrost przewozów towarowych w nadchodzących dziesięcioleciach dzięki lokomotywom, które mogą ciągnąć większe pociągi”.

Sekretarz generalny RMTU Wayne Botson powiedział, że związek i wielu pracowników skrytykowało kilka lat temu zakup przez Kiwi Rail terenów Dalian z Chin, co powszechnie uważano za niewiarygodne, ale z zadowoleniem przyjął najnowsze oświadczenie.

„KiwiRail zmienił proces zamówień i zaangażował w ten proces pracowników, co doprowadziło do bardziej pozytywnych wyników dla wszystkich.

„Jest to produkt wysokiej jakości, który pomoże KiwiRail zapewnić bezpieczną, zrównoważoną i niezawodną obsługę biznesu Kiwi w przyszłości”, powiedział.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *