Konsument z Nowej Zelandii zachęca mieszkańców Kiwi do zmiany dostawcy energii

Konsument z Nowej Zelandii zachęca mieszkańców Kiwi do zmiany dostawcy energii

Konsumentów z Nowej Zelandii w Nowej Zelandii zachęca się do zmiany dostawcy energii elektrycznej po przeprowadzeniu ostatniego badania ich satysfakcji z energii.

Daniela Pereza

„Wskaźnik zadowolenia klientów we wszystkich przypadkach wynosi marne 54 procent” – powiedziała organizacja.

Jednak mniejsi detaliści nadal przodują, jeśli chodzi o zadowolenie klientów.

Powershop ponownie znalazł się na szczycie w corocznej ankiecie, otrzymując status Consumer People’s Choice. Organizacja wskazała, że ​​jest to szósty raz, kiedy firma zdobyła nagrodę od 2015 roku.

Nagrodę odebrał również Frank Energy, a firmy uzyskały odpowiednio 74% i 67% punktów satysfakcji.

Consumer powiedział, że Contact i Trustpower uzyskały wyniki satysfakcji poniżej średniej w branży, podczas gdy Meridian tylko 46%.

Organizacja twierdzi, że dostawcy energii, którzy uzyskali wyniki poniżej średniej w zakresie zadowolenia, dostarczają energię 56% mieszkańców Kiwi.

konsument Przycisk zasilania „Ludzie oszczędzają średnio około 400 dolarów rocznie, zmieniając usługodawców. Teraz jest to wzrost o około 25% w porównaniu z około 18 miesiącami temu, więc oszczędności naprawdę rosną” – powiedział dyrektor Paul Fougey w rozmowie z Seven Sharp.

Dodał, że około 90% osób odwiedzających witrynę Powerswitch widzi oszczędności w wysokości co najmniej 100 USD lub więcej.

Jednak Fuge ujawnił, że „bardzo niewielu kiwi” faktycznie się nawraca – obecnie robi to tylko około 6% ludzi. Powiedział, że około połowa Kiwi jest z obecnym dostawcą od pięciu lat lub dłużej, a jedna czwarta od ponad 10 lat.

„Z wiekiem jest coraz gorzej. Około 65% osób w wieku 50 lat lub starszych pracuje u swojego usługodawcy od ponad 10 lat. A ci ludzie płacą o wiele więcej niż powinni za prąd”.

Kiedy firma Seven Sharp wyszła na ulice, aby mówić publicznie o swoich firmach energetycznych, wielu z nich powiedziało „nie” i nigdy się nie zmieniło.

READ  Plany Elona Muska dotyczące Twittera zostały ujawnione w promocji dla inwestorów, po jego zakupie za 44 miliardy dolarów

Zapytany dlaczego, jeden mężczyzna powiedział: „Nie możesz się tym przejmować”, podczas gdy kobieta odpowiedziała: „Naprawdę nie obchodzi mnie to tak bardzo”. Inna kobieta zauważyła, że ​​była już zadowolona ze swojego usługodawcy.

Jednak Fuge potwierdził, że „przełączanie jest dość łatwe”.

Witryna Powerswitch pozwala ludziom porównywać plany i dostawców „a jeśli zdecydujesz się zmienić dostawcę, zazwyczaj wystarczy nacisnąć przycisk” – mówi konsument.

Fuge powiedział również, że ludzie mogą negocjować swoje plany ze swoim dostawcą, jeśli nie chcą się zmieniać.

„Sprzedawcy uważają, że mogą utrzymać wysokie ceny, ponieważ ludzie nie zmieniają usługodawców, więc jeśli więcej osób się zmieni, ogólne ceny spadną” – powiedział Fogg.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *