Książę William na swoje 40. urodziny zamienił Pałac Buckingham w „człowieka hałasu”

Książę William na swoje 40. urodziny zamienił Pałac Buckingham w „człowieka hałasu”
Książę William na swoje 40. urodziny zamienił Pałac Buckingham w „człowieka hałasu”

Eksperci twierdzą, że książę William jest pozycjonowany jako przyszły król w oczach opinii publicznej dzięki skutecznej strategii brandingowej.

Książę Cambridge, który w czerwcu obchodził swoje 40. urodziny, otrzymał specjalny okrzyk z oficjalnego konta rodziny królewskiej na Instagramie, sugerujący, że istnieje strategia brandingowa, która bezproblemowo przekształci Williama w rolę króla.

„Kiedy drugi w kolejce do tronu kończy 40 lat, dowiedz się więcej o Jego Królewskiej Wysokości” – przeczytaj podpis, zanim podzielisz się szczegółami jego urodzin i ukończenia studiów.

Ekspert królewski Daniela Elser pisze w swoim felietonie News.com.au, że Pałac Buckingham zamienia się w „styl rozgłosu”.

Powiedziała: „To wszystko było po części biografią, po części profilem na LinkedIn i wszystkimi mediami społecznościowymi. Tłumaczenie: To był Pałac Buckingham zmieniający się w tryb hype man, bardziej przejrzysta próba niż widzieliśmy wcześniej w jego urodziny, aby naprawdę przekazać wiadomość, że Do tego stopnia, że ​​Wilhelm będzie w przyszłości suwerenem.

„Oczywiście ktoś czytał wszystko o strategii marki.

„Ponownie, ten ruch niesie ze sobą ryzyko rozgniewania różnych konkurujących ego, które tworzą rodzinę królewską”.

READ  Dowiedz się o rzeźbiarzu stojącym za dziełem sztuki, którego centrum stanowi Haneen al-Kiwi

Tammy Lowe

„Ekspert Internetu. Introwertyk. Uzależniony od ulicy. Ewangelista kawy. Pisarz. Myśliciel. Miłośnicy skrajnej śpiączki. Wykładowca”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *