Morris: Klucz do mechanicznego umysłu mistrzostw Kosteckiego

Morris: Klucz do mechanicznego umysłu mistrzostw Kosteckiego
Paul Morris mówi, że Brody Kostecki wygrał mistrzostwa supersamochodów w 2023 r. dzięki swojemu mechanicznemu umysłowi. Zdjęcie: Inside Media

Kierowca Erebus Motorsport od dawna uważany jest za prawdziwy talent, a Morris uważa, że ​​„prowadzi samochód wyścigowy, jakiego nikt wcześniej nie widział”.

Jednak wraz z tą dramatyczną zmianą techniczną z COTF/Gen2 na Gen3 na pierwszy plan wysunęły się inne umiejętności Kosteckiego.

„Na początku roku pomyślałem: «Trzecia generacja, kolego, to jest przeznaczone dla ciebie»” – Morris powiedział KTM Summer Grill.

„Zapomnij o wszystkim innym, każdy ma samochód, do którego nie ma żadnych symulatorów ani danych historycznych… To stara szkoła, przyjacielu.

„Weź zestaw obcinaków bocznych i odetnij wszystkie czujniki z samochodu, a to nie będzie miało znaczenia; „Możesz wygrać ten wyścig” – tak do tego podszedł.

„To była po prostu kwestia tego, jak w starym stylu przekazać inżynierowi informację zwrotną, wprowadzić pewne zmiany, zaufać temu, co myśli kierowca i po prostu ruszyć dalej – i to właśnie zrobili.

– Absolutnie, w stu procentach. [mechanical knowledge] „Był kluczem do tych mistrzostw” – dodał zwycięzca Bathurst 1000 z 2014 roku.

„Brody to facet, który mówi: „Mam podsterowność i to jest obszar, na który powinniśmy zwrócić uwagę” i potrafi nawet zdiagnozować problem w miejscu, które według niego to amortyzator, pałąk lub sprężyna lub ciśnienie w oponach…

„Ma wiele informacji zwrotnych i może zabrać cię tam, gdzie chcesz i znaleźć odpowiedź, i to wszystko.

„On i George [Commins, Race Engineering] Dobrze nam się współpracuje i nie zdziwię się, jeśli zrobią to ponownie w przyszłym roku.

Morris współpracuje z 26-latkiem od kilku lat i pozostaje dla niego mentorem.

Zwycięzca wyścigu Bathurst 1000 z 2014 r. twierdzi, że potencjał Kosteckiego był jasny od samego początku.

„Właśnie dostrzegłem w Brodym ten naprawdę surowy talent, którego nie widuje się zbyt często” – wspomina Morris.

„Kiedy po raz pierwszy zacząłem pracować z nim w rodzinnym zespole, można było powiedzieć, że miał naprawdę dobry umysł do wyścigów.

READ  New York Liberty zostaje pierwszą drużyną WNBA, która ma zestaw NFT

„Często przechytrzył samego siebie, myślał do tego stopnia, że ​​czasami zapominał o roli pośrodku.

„Więc wiele lekcji dla niego, aby go skoncentrować i doprowadzić go tam, gdzie powinien.

„I jest oldschoolowy. Możesz dać mu samochód na zakręcie i może być w kawałkach… Jest prawdopodobnie jedynym kierowcą, który potrafi złożyć samochód Gen3 i wykonać dobrą robotę; lepszą robotę niż większość mechaników .”

„Widziałem to w nim i potrzebował po prostu skierowania go we właściwym kierunku i odrobiny pewności siebie, pozbycia się części ciężaru i przekształcenia się w kierowcę samochodu wyścigowego. [who] Zdobył mistrzostwo.”

Kostecki startuje w Mistrzostwach Repco Supercars 2024 w ostatnim roku swojego obecnego kontraktu z Erebusem, a w obliczu wstrzymania swoich pełnoetatowych aspiracji do wyścigów NASCAR, jego kariera będzie głównym graczem w następnym głupim sezonie.

Testy przedsezonowe odbędą się na początku lutego, a Erebus i pozostałe zespoły z południa będą pokonywać okrążenia w Winton.

Aby dowiedzieć się więcej o Paulu Morrisie, obejrzyj cały odcinek KTM Summer Grill.

Angela Tate

„Dożywotni biegacz. Pionier piwa. Guru micasica. Specjalny w popkulturze w ogóle”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *