Nagranie z kamery samochodowej pokazujące niebezpieczną jazdę po drogach Taranaki

Nagranie z kamery samochodowej pokazujące niebezpieczną jazdę po drogach Taranaki

Nagranie z kamery Dashcam zarejestrowało serię sytuacji, w których kierowcy Taranaki wyprzedzali ciężarówki na ślepych zakrętach, ignorowali podwójne żółte linie, a nawet w jednym przypadku na środku autostrady stanowej.

BeSafe Taranaki opublikował na YouTube materiał filmowy, który został pobrany z taksówek firmy przewozowej Symons Group z New Plymouth.

Film zawiera ostrzeżenia tekstowe, że ciężarówki mogą ważyć nawet 50 ton i potrzebują więcej czasu i miejsca, aby się zatrzymać lub wykonać manewr omijania.

Lois Eggers z BeSafe Taranaki i Road Safe Taranaki powiedziała, że ​​montaż został zaprojektowany jako pobudka dla kierowców i jako narzędzie szkoleniowe dla kierowców komercyjnych.

„Wszyscy nasi członkowie rozumieją, że jeśli chodzi o zdrowie i bezpieczeństwo, mają dużą kontrolę nad tym, co dzieje się w ich zakładach, ale nie kiedy ich ludzie są na drogach.

„Nasze drogi tutaj, w Taranaki, nie są w najlepszym stanie, a warunki drogowe są trudne i chcieliśmy coś tam zrobić, aby zwiększyć świadomość”.

Niestety, działania kierowców nie zaskoczyły jej, powiedział Eggers.

„Jeden z filmów, w którym widzisz czarnego SUV-a jadącego w kierunku Messenger Mountain po niewłaściwej stronie drogi – rzeczywiście byłem na drodze tego dnia i patrzyłem, jak ten samochód jedzie tam z szeroko otwartymi oczami z przerażenia.

„Dużo też jeżdżę po naszej okolicy i doskonale rozumiem, że kiedy ludzie widzą żółte linie przed wyprzedzaniem i ślepe zakręty, wielu osobom to nie przeszkadza”.

Powiedziała, że ​​trudno było wiedzieć, co myślą niektórzy ludzie.

„Konsekwencje ich działań są bardzo poważne, ale jasne jest, że nie mają jasnego zrozumienia tego, co robią”.

Jej przesłanie do ryzykantów było proste.

„Może ich działania zabiją kogoś innego, nie tylko siebie”.

Powiedziała, że ​​​​film podkreślił potrzebę edukowania kierowców o zagrożeniach stwarzanych przez innych użytkowników dróg.

Evan Chapple, dyrektor ds. zdrowia i bezpieczeństwa w Symons Group, powiedział, że filmy pochodziły z kamer, które zostały umieszczone w taksówkach jako system zarządzania zmęczeniem.

„Jeśli widzi oznaki zmęczenia, emituje sygnał dźwiękowy, ostrzega i budzi kierowcę”.

Chapple powiedział, że system pozwala również kierowcom rejestrować złe zachowania, które widzieli na drogach.

„Smutna prawda jest taka, że ​​dla kierowcy ciężarówki jest to po prostu kolejny dzień w biurze. To coś, co widzą na co dzień i tylko dla tego naciskają przycisk nagrywania.

„Nagranie jest niezaprzeczalnie szokujące, ale niestety też nie zaskakujące. Jest tam bardzo rozpowszechnione”.

Powiedział, że najgorsze zachowanie miało miejsce w naprawdę wietrznych częściach Mt Messenger.

„Przejeżdżają nie mając pojęcia, co się stanie, biorąc pod uwagę, że nasze ciężarówki mają 20 metrów długości, więc wystarczy rzut na drugą stronę drogi i wracasz. Są tam na dłuższą metę. Pokonywanie ślepych zakrętów jest najstraszniejszą rzeczą”.

Powiedział, że cały materiał pochodzi z tego roku i na szczęście nie doszło wtedy do poważnego wypadku.

„Szok dla kierowcy jest po prostu okropnym szokiem. Jeśli zobaczył kogoś zaangażowanego w coś poważnego i poważnie rannego lub stracił życie, to zostaje z kierowcami na zawsze.

„I są kierowcy w branży, którzy odchodzą z powodu czegoś, co zrobił ktoś inny, co skończyło się przed nimi i kierowca ciężarówki nic nie może z tym zrobić”.

Powiedział, że wielu niebezpiecznych kierowców może podziękować kierowcy ciężarówki za pozostanie na drodze.

„Widzą, jak nadchodzą te rzeczy, więc kiedy zobaczą, że ktoś robi coś głupiego w lusterku wstecznym, zatrzymają się tak bardzo, jak tylko mogą i zwolnią, aby je przepuścić, więc jest bardzo niewiele rzeczy, których można uniknąć tylko dlatego, że płacą kierowcy ciężarówek zamiast innych idiotów na drodze.” „.

READ  „Moja siostra została spalona żywcem”: kobieta kiwi przeżywa próbę morderstwa przy użyciu palnika.

Chappell powiedział, że problem nie ograniczał się do Taranaki, a kiedy tylko było to możliwe, firma wysyłała materiał filmowy policji w celu wniesienia oskarżenia lub wydania ostrzeżenia.

Pat Stephenson

„Obrońca popkultury. Pytanie o pustelnika w komedii. Alkoholista. Internetowy ewangelista”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *