Niektórzy pracownicy The Warehouse są niezadowoleni z prezentów oferowanych przez klientów

Niektórzy pracownicy The Warehouse są niezadowoleni z prezentów oferowanych przez klientów
Związek twierdzi, że pracownicy The Warehouse byli niezadowoleni z umowy płacowej.

dostarczone

Związek twierdzi, że pracownicy The Warehouse byli niezadowoleni z umowy płacowej.

Pracownicy The Warehouse są niezadowoleni z promocji, w ramach której poproszono ich o bezpłatne dawanie niektórym klientom zakupów – twierdzi ich związek.

Promocja „Zadzwoń do dzwonka” polegała na tym, że pracownicy wszystkich sklepów The Warehouse dzwonili trzykrotnie w czwartek, piątek, sobotę i niedzielę i oferowali wybranemu klientowi 100 dolarów rabatu od ceny zakupu oraz kartę podarunkową, jeśli był członkiem MarketClub .

Jednak Bill Bradford, pełniący obowiązki sekretarza korporacyjnego First Union Retail, powiedział, że pracownicy są sfrustrowani faktem, że firmie udało się znaleźć pieniądze na promocję, ale nie zapłacić więcej.

Powiedział, że firma jako powód niezaoferowania w tym roku podwyżki wynagrodzeń o więcej niż 4% podała wyzwania finansowe. Pracownicy domagali się podwyżek, które dotrzymają kroku inflacji.

Powiedział, że chociaż członkowie ostatecznie głosowali za ratyfikacją porozumienia, nadal czuli się pokrzywdzeni.

Chris McKean/Rzeczy

Setki pracowników handlu detalicznego protestują na rzecz płacy wystarczającej na utrzymanie podczas pikiet przed St. Luke’s Countdown w 2019 roku.

„Nie słyszałem [the promo] Dopóki członkowie nie zaczęli narzekać. Mają dużo pieniędzy do rozdania klientom, ale my pracujemy za minimalną stawkę i nie dadzą nam godziwej podwyżki. Nie chcą marudzić, że klienci otrzymali awans, ale źle się czują, gdy firma twierdzi, że jest biedna, jeśli chodzi o ich płace.

Powiedział, że jednym z powodów, dla których pracownicy musieli zaakceptować umowę dotyczącą wynagrodzenia, był brak środków na podjęcie akcji protestacyjnych w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie.

W mailu do firmy napisał, że promocja wydaje się nieszczera i obłudna pracownikom, którzy musieli ją wdrożyć.

„Chcą wspierać swoje społeczności i pomagać kupującym cieszyć się świętami, ale niepokojące jest to, że wiele ich rodzin będzie miało trudności w czasie świąt Bożego Narodzenia i będzie potrzebować czegoś więcej, aby przetrwać”.

READ  Covid-19: Troska o społeczność niepełnosprawnych w Nowej Zelandii, wsparcie pracowników po modelowaniu przewidującym powszechne rozprzestrzenianie się Omicron

Jonathan Wicker, dyrektor ds. obsługi klienta i sprzedaży w Warehouse Group, powiedział, że promocja była jedną z wielu rzeczy mających na celu wsparcie klientów i społeczności w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie.

„Nasz zespół uwielbia wspierać naszych klientów i społeczności, w których działamy, a od rozpoczęcia tych działań w zeszłym tygodniu otrzymaliśmy same pozytywne opinie od zespołu naszego sklepu”.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *