Nowa generacja Forda Everesta pokazuje swoje nowe, odważne oblicze

Kilka miesięcy po ujawnieniu Nowy strażnik A Gorąco po gorącej wersji RaptorFord zaprezentował nową generację swojego SUV-a na bazie Rangera.

Zgodnie z oczekiwaniami, nowa wersja Everest podąża za trendem wzorniczym podobnym do Rangera, z charakterystycznymi reflektorami „C-clamp” otaczającymi odważną kratę i wzmacniającymi kwadratowe wskazówki „American Big Truck”.

Everest znajduje się na tej samej platformie T6 co Ranger, ale ma większy rozstaw kół i rozstaw osi o 50 mm w porównaniu z najnowszym modelem, a także ma nowy tylny podnośnik Watts.

W momencie wprowadzenia na rynek gama Ford New Zealand Everest będzie się składać z wersji Platinum (po lewej), podstawowej wersji Trend (pośrodku) i Sport Off-Road (po prawej).

dostarczony

W momencie wprowadzenia na rynek gama Ford New Zealand Everest będzie się składać z wersji Platinum (po lewej), podstawowej wersji Trend (pośrodku) i Sport Off-Road (po prawej).

SUV-y również mają wspólne cechy, z 2-litrowym czterocylindrowym silnikiem wysokoprężnym połączonym z czterocylindrowym silnikiem wysokoprężnym inspirowanym modelami ostatniej generacji, a 3,2-litrowy rzędowy pięcioturbodiesel został zastąpiony 3,0-litrowym turbodieslem. V6. Oba silniki będą połączone z 10-biegową automatyczną skrzynią biegów Forda oraz zaawansowanym i stałym układem napędu na wszystkie koła, który wykorzystuje elektronicznie sterowaną dwubiegową elektromechaniczną skrzynię rozdzielczą z możliwością wyboru trybów jazdy.

Czytaj więcej:
* To nowe oblicze najlepiej sprzedającego się samochodu w Nowej Zelandii
* Ford uwalnia bestię: ujawniono 292 kW Ranger Raptor
* Kolejna generacja Volkswagena Amaroka ponownie podniesiona
* Ford pracuje nad wtyczką Ranger

Ford początkowo wprowadzi Everest do Nowej Zelandii w trzech wariantach – Trend, Sport i Platinum, przy czym pakiet Trend będzie jego cztero-biturbo, podczas gdy wysokiej klasy platynowy, terenowy model Sport będzie wyposażony w silnik V6 w dniu premiery na bardzo.

Nowa specyfikacja Platinum to najbardziej luksusowa, skoncentrowana na drogach wersja nowego Everesta.

dostarczony

Nowa specyfikacja Platinum to najbardziej luksusowa, skoncentrowana na drogach wersja nowego Everesta.

Tak jak poprzednio, Everest będzie produkowany w wersji 2WD i 4WD, ale Ford nie potwierdził jeszcze, co będzie tu oferować. Firma oferuje również inne poziomy wyposażenia, silniki benzynowe i napęd na wszystkie koła w niepełnym wymiarze godzin na innych rynkach, ale prawdopodobnie nie będzie oferowany tutaj.

READ  Reklama „Pij teraz, zapłać w przyszłym tygodniu” jest niepokojąca

Ford nie ogłosił jeszcze żadnych danych dotyczących mocy lub zużycia, mówiąc, że zostaną ujawnione w miarę zbliżania się daty premiery. Przedstawiciele odmówili również omówienia specyfiki rynku lub możliwości, że mogą być wersją Raptor Everestu. Jednak, podobnie jak w przypadku Strażnika, powiedzieli Jakaś forma zelektryfikowanego układu napędowego To było w przygotowaniu.

Wewnątrz nowy Everest jest nastawiony na więcej luksusu, a Ford mówi, że jego projektanci „włożyli wiele uwagi w funkcję i atmosferę wnętrza, czerpiąc inspirację z nowoczesnych domów i wprowadzając pluszowe materiały, najwyższej jakości wykończenia i oświetlenie otoczenia, wszystko w obszary, w których klienci mogą je najlepiej docenić”.

Sport to terenowa bestia grupy i jest dostępna tylko z nowym 3-litrowym silnikiem wysokoprężnym V6.

dostarczony

Sport to terenowa bestia grupy i jest dostępna tylko z nowym 3-litrowym silnikiem wysokoprężnym V6.

Wszystkie modele Everest będą wyposażone w nowy, pokryty skórą przetwornik elektroniczny, wyposażony w pełnowymiarową tablicę przyrządów i konsolę środkową z dwoma wgłębieniami na uchwyty na kubki, a także uchwyty na kubki montowane na desce rozdzielczej dla pasażerów na przednich siedzeniach. a także zintegrowane ładowanie bezprzewodowe i elektryczny hamulec postojowy. W zależności od wariantu, dla kierowcy i pasażera dostępne są elektrycznie regulowane w 10 kierunkach, podgrzewane i wentylowane fotele, a w modelu Platinum również fotele podgrzewane dla pasażerów drugiego rzędu.

Dostęp do siedzeń w trzecim rzędzie jest teraz łatwiejszy dzięki siedzeniom w drugim rzędzie, które przesuwają się bardziej do przodu niż wcześniej. Ponadto wszyscy pasażerowie mają teraz miejsca do przechowywania swoich rzeczy i ładowania urządzeń za pomocą gniazdek USB w trzech rzędach.

Oprócz bardziej wyrafinowanego i komfortowego wnętrza, Ford koncentruje się na wykorzystaniu najnowszych funkcji łączności i technologii w Everest, a także jest wyposażony w 8- lub 12,4-calowy cyfrowy zestaw wskaźników (w zależności od modelu), który zastępuje tradycyjne analogowe zestawy wskaźników.

Everest dziedziczy wnętrze Rangera, aczkolwiek z wyższym poziomem luksusu.

dostarczony

Everest dziedziczy wnętrze Rangera, aczkolwiek z wyższym poziomem luksusu.

Deska rozdzielcza wyposażona jest w duży, 12-calowy ekran dotykowy o wysokiej rozdzielczości z najnowszym systemem Ford Sync4, który jest wyposażony w aktywowane głosem systemy komunikacji i informacyjno-rozrywkowe, a także wbudowany modem, który pozwala właścicielom połączyć się z Everestem po podłączeniu do Aplikacja FordPass.

READ  Krajowy: Recenzja Banku Rezerw „nie przeszła testu wiarygodności”

FordPass umożliwia takie funkcje, jak zdalne uruchamianie, sprawdzanie stanu pojazdu, zdalne blokowanie i odblokowywanie za pomocą urządzenia mobilnego, a także sterowanie unikalnym systemem oświetlenia zewnętrznego, który doskonale oświetla ziemię wokół pojazdu, zapewniając bezpieczniejsze podejście w nocy lub na kemping. Systemem można również sterować z wewnętrznego ekranu dotykowego.

Jeśli chodzi o trudne warunki, modele Trend i Sport są standardowo wyposażone w osłonę podwozia i wybierane tryby jazdy terenowej, a także blokowany tylny mechanizm różnicowy, dwa funkcjonalne haki holownicze z przodu i dodatkowy przełącznik dwustabilny.

Ford opracował gamę akcesoriów terenowych ze specjalistycznym ARB 4x4.

dostarczony

Ford opracował gamę akcesoriów terenowych ze specjalistycznym ARB 4×4.

Wyświetlacz terenowy wyświetla informacje o pojeździe i widok z kamery przedniej na teren przed Tobą, z predykcyjnymi wskazówkami, które mają pomóc kierowcy w pokonywaniu przeszkód. Za jednym naciśnięciem przycisku kierowca może wyświetlić wskaźniki linii jazdy, blokady mechanizmu różnicowego, kąta skrętu, prowadnic, kąta skrętu pojazdu i kąta pochylenia.

Głębokość brodzenia Mount Everest wynosi do 800 mm, a maksymalna zdolność holowania przyczepy wynosi 3500 kg (hamulec) w przypadku wyposażenia w fabryczny pakiet holowniczy, który zawiera teraz zintegrowaną jednostkę sterującą hamulca przyczepy.

Tryb holowania/ciągania jest dostrojony tak, aby zoptymalizować czas zmiany biegów, aby utrzymać optymalne dostarczanie mocy i hamowanie silnikiem podczas przewożenia ładunków, zarówno w przyczepie, jak i w przestrzeni ładunkowej, podczas gdy opcjonalny, montowany fabrycznie elektryczny układ sterowania hamulcami przyczepy pomaga zapewnić płynną i wydajną pracę sterowanie układem hamulcowym przyczepy.

Ford New Zealand twierdzi, że opublikuje więcej szczegółów na temat nowego Everestu, który zbliża się do premiery, i ma nadzieję, że pierwsze pojazdy pojawią się tutaj w połowie roku.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *