Ogłoszono datę premiery F1 23 i potwierdzono kontynuację Braking Point

Ogłoszono datę premiery F1 23 i potwierdzono kontynuację Braking Point

F1 23 Premiera 16 czerwca, Codemasters i EA Sports ogłosiły w środę, że symulator wyścigów Formuły 1 rzeczywiście przywróci tryb narracyjny, a także kilka torów, których nie ma w tegorocznym kalendarzu F1, ale ostatnio były ulubieńcami fanów.

Jeśli chodzi o duże funkcje z tyłu pudełka, najwięcej uwagi przyciąga Rozdział 2 punktu hamowania, którego podgląd już zaprezentowano w piątek. Devon Butler, czarny charakter F1 2021Debiutując w trybie narracyjnym, powraca jako czołowy kierowca fikcyjnego Konnersportu; Podobnie jak Aiden Jackson, najmłodszy z dwóch grywalnych kierowców z Rozdziału 1 (jego kolega z drużyny Casper Ackermann, który namawiał Butlera do wyeliminowania go w Abu Zabi, aby dokończyć sezon, przeszedł na emeryturę). Wygląda na to, że kontynuacja Braking Point będzie oferować mieszankę scen akcji na żywo i wstępnie przeciętych, z prawdziwymi kierowcami (nawet Maxem Verstappenem!).

„Klasyczne” tory są znane każdemu fanowi, który grał w tę grę w ciągu ostatnich trzech lub czterech lat: Circuit Paul Ricard we Francji i Shanghai International Circuit (Chiny) oraz Portimao (Algarve International Circuit, Portugalia). Te trzy zostały potwierdzone do „uruchomienia”, podano w środowym ogłoszeniu, sugerując, że inne mogą zostać dodane w późniejszym terminie.

F123 Zadebiutują też dwa nowe tory – Losail International Circuit w Katarze i Las Vegas Strip, które spotkają się z Grand Prix, które odbędzie się tam odpowiednio w październiku i listopadzie. W chwili uruchomienia dostępnych będzie łącznie 26 kursów.

Jeśli chodzi o dodatki i ulepszenia rozgrywki, w komunikacie prasowym zwrócono uwagę na nową technologię sterowania, która zapewnia graczom gamepada „lepszą kontrolę i pewność w kluczowych momentach wyścigów”. Wyścigi można teraz ustawić na 33% rzeczywistego dystansu (poprzednie ustawienia to pełny, połowa, ćwiartka lub pięć okrążeń), zwiększając dostępność dla rosnącej publiczności. I tak, dla starych fanów, którzy o to prosili, postoje i restarty z czerwoną flagą będą po raz pierwszy częścią tegorocznej gry.

Codemasters twierdzi również, że pobrał pakiety danych od samych zespołów F1, aby stworzyć model prowadzenia, który jest bardziej realistyczny pod względem aerodynamiki i stabilności opon. „Poprawa momentu obrotowego silnika i bezwładności oznacza również, że sterowanie przepustnicą jest bardziej realistyczne i zapewnia wyższy poziom połączenia z pojazdem” — powiedział CodeMasters.

Mówiąc z doświadczenia, jazda na gamepadzie bez włączonej kontroli trakcji lub wspomagania hamowania była prawie niemożliwa ze względu na wciśnięcie pedału gazu, nawet na kontrolerze Xbox Elite Series 2. Więc może to w połączeniu z nową technologią gamepada pozwoli kierowcom kontrolerów Doświadczeni ludzie zatrzyma więcej podań (i będzie dążyć do uzyskania szybszych czasów okrążeń).

F123 Pojawia się 16 czerwca na PlayStation 4 i PlayStation 5; Windows PC za pośrednictwem EA Launcher, Epic Games Store i Steam; Xbox One i Xbox Series X. Dostępne będą dwie edycje, standardowa i cyfrowa edycja mistrzowska oferująca mnóstwo dodatkowej zawartości w grze i przedmiotów kosmetycznych.

Czytaj więcej

READ  Przyszłe koncentratory Google Nest mogą się chwiać, podskakiwać i eksplodować, aby zwrócić Twoją uwagę — recenzja Geek

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *