Oszałamiająca kwota, jaką brytyjski nastolatek zarabia każdego dnia na TikTok

styl życia

17-letnia gwiazda TikTok zarobiła duże pieniądze na wirusowych filmach wideo. Zdjęcie / aliciarosebreuer

Kiedy brytyjska nastolatka Alicia Brewer po raz pierwszy pobrała TikTok w zeszłym roku, było to tylko kolejne hobby, aby przestać pracować – ale pomiń rok, a 17-latka zarabia około 19 000 dolarów dziennie na swoich wirusowych filmach.

Brewer z Milton Keynes podzieliła się tym, jak jej sukces na TikTok wstrzymał plany jej uniwersytetu, według The Sun.

Teraz otrzymuje lukratywne oferty sponsorskie od takich firm jak Boohoo, Lancome, Urban Outfitters i Fenty Beauty.

„Dało mi to coś do zrobienia podczas pandemii, kiedy nie uczyłem się do matury” – wyjaśnił Brewer.

„Jeśli uda mi się w niektórych dniach zarobić 10 000 funtów (19 000 NZ), skupię się na swoich filmach – nie ma sensu iść na studia”.

Jej pierwszym filmem, który stał się wirusowy, był ten, w którym synchronizowała słowa z hitem Katy Perry z 2010 roku dla nastolatków po tym, jak zaczęła publikować w czerwcu 2020 roku.

I chociaż Brewer wyjaśnia, że ​​„większość moich filmów synchronizuje się z muzyką”, poświęca również czas na tworzenie „przejść” w dziedzinie piękna i mody, aby pokazać swoje umiejętności w zakresie makijażu i projektowania.

„Żaden z nich nie zajmuje dużo czasu. Nawet film przejściowy zajmuje tylko godzinę” – mówi.

Gdy jej filmy zaczęły pojawiać się na platformie, podpisanie ich przez cyfrowego menedżera talentów nie trwało długo. Obecnie zarabia więcej niż jej rodzice Frank i Tammy, którzy są doradcami finansowymi.

Osadź tweeta

Nienawidzę być tą osobą, ale mój pies jest milszy od mojego

♬ oryginalna ścieżka dźwiękowa – matek2

Kariera jej rodziców oznacza, że ​​nie pozwalają jej marnować zarobków, ponieważ 17-latka mówi, że „racjonalnie” podchodzi do oszczędności.

Chociaż Brewer nie planuje już studiować psychologii na uniwersytecie, mówi, że jej nauczyciele w szkole „niesamowicie wspierali” jej karierę w TikTok.

„Moi bliscy przyjaciele byli bardzo, bardzo pomocni” – dodała. „Chociaż prawdopodobnie byłbym zazdrosny, gdyby role się odwróciły”.

Brewer mówi, że ze wszystkich umów sponsorskich, które do tej pory zawarła, była główną atrakcją reklamy Alexy z Amazona – musiała zrobić deskę na dachu samochodu.

Ale TikTok faktycznie usunął klip, ponieważ uznano go za zbyt niebezpieczny, co skłoniło Brewera do ponownego zrobienia go w domu, na kuchennym stole.

READ  Lil Nas X mówi, że pojawianie się jako homoseksualista było `` najstraszniejszym momentem w jego życiu ''

Tammy Lowe

„Ekspert Internetu. Introwertyk. Uzależniony od ulicy. Ewangelista kawy. Pisarz. Myśliciel. Miłośnicy skrajnej śpiączki. Wykładowca”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top