Pierwszy Cybertruck Tesli w końcu zjeżdża z linii produkcyjnej

Pierwszy Cybertruck Tesli w końcu zjeżdża z linii produkcyjnej
Pracownicy Tesli w Teksasie pozują z pierwszym produkowanym Cybertruckiem.  Uważa się, że gest palca naśladuje trójkątną sylwetkę Cybertrucka.

dostarczone

Pracownicy Tesli w Teksasie pozują z pierwszym produkowanym Cybertruckiem. Uważa się, że gest palca naśladuje trójkątną sylwetkę Cybertrucka.

Minęło kilka lat, odkąd powstał, częściowo dzięki różnego rodzaju błędom na drodze, ale Tesla w końcu wyprodukowała swój pierwszy Cybertruck.

Texas GigaFactory firmy Tesla właśnie wypuściła ustawiony pod kątem elektryczny inflator, potwierdzając wiadomości za pośrednictwem posta na koncie Tesli na Twitterze. Pracownicy Tesli w Teksasie uczcili tę okazję wspólnym zdjęciem na hali produkcyjnej.

Dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, był jednym z tych, którzy przesłali dalej post.

To doniosła okazja dla fanów Tesli na całym świecie, z których wielu od lat ma do czynienia z płatnościami depozytowymi za Cybertruck. Aktualizacja, udostępniona wczoraj późnym wieczorem, pojawia się 1332 dni po tym, jak Cybertruck został po raz pierwszy ujawniony światu w listopadzie 2019 r.

Produkcja Cybertrucka była kilkakrotnie opóźniana z różnych powodów.

Niedobór półprzewodników spowodowany pandemią Covid-19 skłonił Teslę do skupienia się zamiast tego na produkcji Modelu Y. Pojawiło się kilka raportów szczegółowo opisujących zarzuty, że amerykańska firma miała problemy z wyprodukowaniem unikalnej obudowy ze stali nierdzewnej dla Modelu.

Udostępniono dokumenty, które wyciekły Przewodowy Na początku 2022 roku poinformowano, że szczegółowo opisano trudności produkcyjne, jakie producent samochodów miał z wykonaniem dźwięku hamowania, zawieszenia, układu kierowniczego i zatrzymania.

Elon Musk jest przedstawiony na Cybertruck Show w 2019 roku, chwilę po tym, jak jego pancerne szkło nie przeszło testu na scenie.

CNBC Zrób to

Elon Musk jest przedstawiony na Cybertruck Show w 2019 roku, chwilę po tym, jak jego pancerne szkło nie przeszło testu na scenie.

Cybertruck stawił czoła także innym wyzwaniom, w tym twierdzeniom dyrektora generalnego ANCAP, Jame’a Goodwina, że ​​jego wyjątkowy kształt i bezlitosne materiały nadwozia mogą powodować zwiększone ryzyko obrażeń niechronionych użytkowników dróg, takich jak piesi i rowerzyści.

Tesli udało się jednak wyprzedzić. Produkcyjny Cybertruck zawiera wiele zmian w porównaniu do swojego koncepcyjnego kuzyna, w tym wycieraczkę przedniej szyby i bardziej wyraziste zderzaki.

READ  Covid-19: Troska o społeczność niepełnosprawnych w Nowej Zelandii, wsparcie pracowników po modelowaniu przewidującym powszechne rozprzestrzenianie się Omicron

Nowa Zelandia odegrała niewielką rolę w tej serii produkcyjnej, a poligon doświadczalny na półkuli południowej w Cardrona niedawno gościł Cybertrucka do testów w niskich temperaturach.

Podczas gdy rozpoczęcie produkcji jest dobrą wiadomością dla wiernych Tesli, mało prawdopodobne jest, aby masowe dostawy w USA nastąpiły natychmiast. Podczas ogłoszenia wyników Tesli za czwarty kwartał 2022 r. w styczniu Musk powiedział publiczności, że masowa produkcja Cybertrucka rozpocznie się dopiero w 2024 r.

„Zawsze staram się bagatelizować znaczenie wejścia do produkcji” – powiedział Musk. „Wzrasta wykładniczo, ale na początku jest bardzo powolny”.

Ten przepływ produkcji odpowiada wprowadzeniu przez Teslę Modelu 3 i Modelu Y. Chociaż rozpoczęto wiele produkcji, pierwsze samochody zostały dostarczone klientom dopiero kilka miesięcy później.

Cybertruck był gotowy do produkcji z kilkoma pełnowymiarowymi elektrycznymi pickupami w Stanach Zjednoczonych; Są to Ford F-150 Lightning, Hummer EV i Rivian R-1T. Choć nie wygląda na to, aby którykolwiek z trzech modeli znalazł się jeszcze w fazie „masowej produkcji”.

Wczesny prototyp Tesli Cybertruck, zawierał wcześniejszą wersję ostrzejszych zderzaków i lusterek bocznych modelu.

Nicka Coreya/Bloomberga

Wczesny prototyp Tesli Cybertruck, zawierał wcześniejszą wersję ostrzejszych zderzaków i lusterek bocznych modelu.

Żaden z tych trzech nie wydaje się być tak popularny jak Cybertruck. Według Electreka do listopada zeszłego roku złożono ponad 1,5 miliona zamówień na Cybertrucks – prawie siedmiokrotnie więcej niż Ford otrzymał na Lightninga.

Dopiero okaże się, czy Cybertruck zostanie wprowadzony na rynek w Nowej Zelandii z kierownicą po prawej stronie. Decyzja o rezygnacji z produkcji prawego haka do Modelu S i X nie wróży dobrze lokalnemu entuzjaście Cybertruck.

Na stronie internetowej Tesli w Nowej Zelandii wciąż znajduje się sekcja Cybertruck. Ale nie służy już klientom jako brama do składania zamówień i dokonywania wpłat.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *