Późne zmiany prowadzą do przygotowań Sydney do thrillera Hobart

Późne zmiany prowadzą do przygotowań Sydney do thrillera Hobart
Black Jack prowadzi flotę z Sydney do Hobart, ale rzadko jest poza zasięgiem wzroku innych Maxi SHK Scallywag i LawConnect.

Mark Evans / Getty Images

Black Jack prowadzi flotę z Sydney do Hobart, ale rzadko jest poza zasięgiem wzroku innych Maxi SHK Scallywag i LawConnect.

Sydney do Hobart Supermaxes Black Jack, LawConnect i SHK Scallywag100 walczą ze wschodnim wybrzeżem Tasmanii, gdy zbliża się wąski koniec rzeki Derwent.

Blackjack z Monako pokonał we wtorek o godzinie 17:00 (czasu nowozelandzkiego) 9 mil morskich przewagi przed LawConnect, byłym zdobywcą tytułu Perpetual Loyal w 2016 roku i Investec Loyal w 2011 roku.

SHK Scallywag100 z Hongkongu, który w niedzielę przejechał flotą z Sydney Heads, utworzył grunt wczesnym popołudniem i znalazł się tuż za nim na trzecim miejscu.

LawConnect stoczył zaciętą walkę o wyróżnienia w wyścigu z Sydney do Hobart.

Mark Evans / Getty Images

LawConnect stoczył zaciętą walkę o wyróżnienia w wyścigu z Sydney do Hobart.

Warunki były lekkie we wtorek we wtorek z wiatrem 10 węzłów, powiedział nawigator Black Jack Alex Nolan.

Czytaj więcej:
* Wielokrotne przejścia na emeryturę, takie jak silne wiatry i wysokie fale uderzające we flotę z Sydney do Hobart
* Wyścig jachtów z Sydney do Hobart odwołany po raz pierwszy z powodu wybuchu epidemii Covid-19

Powiedział, że jacht płynął poza linią pierścienia, linią na kursie, która stanowiła najkrótszą odległość do mety.

„Nie możemy się doczekać dobrego dnia, ponieważ kończymy popołudnie i wieczór” – powiedział.

Był to kolejny test wyścigu Sydney-Hobart dla większej części Grand Fleet.

Mark Evans / Getty Images

Był to kolejny test wyścigu Sydney-Hobart dla większej części Grand Fleet.

„Wszyscy są w porządku. Wszyscy są bardzo szczęśliwi. Mocno naciskamy”.

Istnieje pewna intryga dotycząca dokładnych sytuacji, gdy tracker LawConnect działa nieprawidłowo i zamiast tego jest lokalizowany przez raporty radiowe.

Obecna prognoza przewiduje, że hiper-pivot przekroczy linię we wczesnych godzinach środy.

Przemawiając we wtorek rano, Cruising Yacht Club of Australia Commodore Noel Cornish spodziewa się, że w ciągu najbliższych 12 godzin sposób jazdy zmieni się kilka razy.

READ  Polska reżyserka żąda od Ministra Sprawiedliwości przeprosin za porównanie jej filmu do propagandy nazistowskiej

„Teraz jest to wyścig taktyczny”, powiedział ABC. „Od jakiegoś czasu był to wyścig o przetrwanie. Naprawdę próbowali przedostać się przez to południe, spowalniając swoje łodzie, aby utrzymać jachty na miejscu”.

„Teraz biorą udział w wymagającym wyścigu nawigatorów. Taktyka będzie płaska”.

Tegoroczna impreza na dystansie 628 mil morskich jest jednym z wolniejszych wyścigów w ostatnich latach, znacznie poniżej rekordu Comanche’a z 2017 roku: jeden dzień, dziewięć godzin, 15 minut i 24 sekundy.

Trzydzieści sześć łodzi jest obecnie wycofanych z pola startowego składającego się z 88 łodzi z powodu ekstremalnych warunków spowodowanych głównie przez prądy oceaniczne.

Rouge Wave, uczestnik New South Wales w klasie New Hands Car, był ostatnim, który wyciągnął pinezkę po zgłoszeniu niesprecyzowanego uszkodzenia we wtorek rano.

W poniedziałek z wyścigu wycofano kilkanaście łodzi.

No Limit z siedzibą w Nowej Południowej Walii przeszedł na emeryturę w niedzielę po tym, jak członek załogi złamał rękę, podczas gdy inni zgłaszali szereg problemów, w tym uszkodzenia kadłuba, problemy z elektryką i silnikiem oraz uszkodzenia sterów i żagli.

Love & War i LCE Old School Racing, obydwa z Nowej Południowej Walii, oraz Fruit Salid 3 z Queensland znajdują się wśród niepełnosprawnych liderów.

Tasmanian Sidewinder prowadzi w nowej klasie łodzi dwuręcznych, wyprzedzając dziewięciu pozostałych konkurentów.

– z AAP

Angela Tate

„Dożywotni biegacz. Pionier piwa. Guru micasica. Specjalny w popkulturze w ogóle”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *