Primworth ponosi stratę w pierwszej połowie, a zyski są nękane sporami sądowymi

Primworth ponosi stratę w pierwszej połowie, a zyski są nękane sporami sądowymi

Strata Primwortha zmniejszyła się w pierwszej połowie. Zdjęcie / Kronika Whanganui

Nowozelandzki producent stolarki Bremworth odnotował w pierwszej połowie stratę w wysokości 780 000 USD, a zyski spadły z powodu toczącego się sporu sądowego między nim a rywalem Godfreyem Hirstem.

Strata w porównaniu do zysku w wysokości 1,0 mln USD w poprzednim okresie porównawczym do 31 grudnia 2022 r.

„Na zarobki wpłynęły spory sądowe, w tym trwająca obrona wymagana do walki z amerykańską firmą Godfreya Hearsta, która nadal stanowi obciążenie dla zasobów i kosztów”, powiedziała firma.

Godfrey Hirst wycofał roszczenie o odszkodowanie w zeszłym roku, ale zażądał nakazu sądowego w formie oświadczeń korygujących i nakazu sądowego w związku z domniemanymi wprowadzającymi w błąd oświadczeniami w kampanii marketingowej Bremworth Going Good.

Rozprawa sądowa wyznaczona jest na koniec roku.

Brimworth, którego obiekty w Napier zostały dotknięte powodzią 14 lutego, powiedział, że jego zarząd doszedł do wniosku, że niepewność wywołana przez powódź nie była znacząca i możliwa do opanowania.

Przędzalnia Napier jest głównym producentem w działalności Grupy wełnianych dywanów, dostarczającym przędzę czesankową do Auckland Carpet Mill w celu przetworzenia na dywan i włókna barwione dla przędzalni Whanganui.

Wcześniej Cavalier Carpets, Brimworth powiedział, że kontynuuje kampanię wspierającą pozycję marki w perspektywie średnio- i długoterminowej jako lidera rynku nowozelandzkiej wełny i dywanów.

„Co ważniejsze, rozpoczęliśmy agresywną strategię ekspansji dystrybucji w Australii, aby jeszcze bardziej wzmocnić obecność naszej marki” – powiedziała.

Australia stanowi obecnie około połowy całej sprzedaży Bremworth, a firma spodziewa się, że w nadchodzących latach ten odsetek znacznie wzrośnie.

Przejście Bremworth na całkowicie wełniane skłoniło inne nowozelandzkie i australijskie marki do wprowadzenia nowych produktów wełnianych.

Firma powiedziała: „Nie jest to nieoczekiwane i naprawdę potwierdza nasz krok i poczyniony postęp, jednocześnie zwiększając nacisk na naturalne dywany jako alternatywę dla plastikowych dywanów”.

READ  Linia łapie pasażerów, którzy narzekają na swoje miejsce w „oknie”

Powiedziała, że ​​branża dywanów i dywanów rośnie z roku na rok.

Australijskie przychody z dywanów i dywanów wzrosły o osiem procent w porównaniu z poprzednim rokiem, pomimo celowego odejścia od niskomarżowej, wysokonakładowej działalności w 2022 r., aby skoncentrować się na konsumentach mieszkaniowych premium na tym rynku i trudnościach makroekonomicznych, z jakimi boryka się w Nowej Zelandii i Nowa Zelandia Australia, powiedziała.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *