Przerwy w płatnościach Paywave i Apple Pay uderzyły w kupujących w przedświątecznym odliczaniu

Przerwy w płatnościach Paywave i Apple Pay uderzyły w kupujących w przedświątecznym odliczaniu
Paywave i Apple Pay są wyłączone w niektórych supermarketach.

Robin Eddy/Personel

Paywave i Apple Pay są wyłączone w niektórych supermarketach.

Kupujący mają problemy z korzystaniem z paywave, eftpos i zakupów online w supermarketach Countdown, zaledwie kilka dni po terminalu eftpos Awaria prądu wywołała chaos w całym krajupodczas gdy kupujący przygotowują się do Świąt.

W eftpos Countdown Botany transakcje można realizować maksymalnie do 200 USD, a kupujący musieli podpisać transakcję w niedzielę, powiedział klient. rzeczy.

Firma Countdown potwierdziła, że ​​problem z siecią miał wpływ na wiele systemów, w tym witrynę zakupów online, Onecard i eftpos.

W porze lunchu w Countdown Ponsonby w Auckland ustawiały się długie kolejki. Jedna z kupujących powiedziała, że ​​ma przy sobie tylko Apple Pay i będzie musiała zostawić wszystkie zakupy i iść do domu. – To trochę denerwujące – powiedziała.

Czytaj więcej:
* Paymark twierdzi, że jego sieć eftpos działa ponownie po przerwie w porze lunchu
* Koronawirus: dlaczego wciąż nie mamy Paywave?
* Verifone stara się o zgodę Komisji Handlu na przejęcie Smartpay

Pracownik odliczania powiedział, że kontrolery sklepu działają, ale wypłaty wynagrodzeń i Apple Pay spadły.

Pracownik powiedział, że „nie ma pojęcia”, kiedy wynagrodzenie zostanie wypłacone, a Apple Pay znów będzie działać. „To ogólnokrajowa przerwa w dostawie prądu, więc nie mamy teraz pojęcia”.

Wpłynęło to również na odliczanie Karuri, niektóre z jego stacji były wyłączone przez około godzinę, ale jedna stacja nadal działała, a druga rzeczy powiedział reporter.

Countdown Ponsonby ma to zalogowane dla kupujących.

Melanie Early / takie tam

Countdown Ponsonby ma to zalogowane dla kupujących.

„W pobliżu jednego lady stał duży wózek pełen zakupów, podczas gdy klient szedł do bankomatu po gotówkę. Inne kasy mają dość krótkie kolejki.”

Rzecznik Countdown potwierdził, że istnieje problem z siecią, który ma obecnie wpływ na wiele systemów w Countdown, w tym stronę zakupów online, aplikację, obsługę klienta, Onecard i Eftpos.

READ  „Niektórzy klienci tracą” – presja na restauracje na poziomie 3

„Współpracujemy z naszym partnerem, aby naprawić ten problem tak szybko, jak to możliwe, i przepraszamy za wszelkie niedogodności. W miarę możliwości będziemy dostarczać dalsze aktualizacje.”

Eftpos NZ powiedział, że jego terminale płatnicze i sieć są w pełni sprawne i nie było żadnych aktywnych problemów.

Do tego doszły problemy z paywave i Apple Pay Problemy z terminalami eftpos spowodowały w środę ogólnokrajowe przerwy w dostawie prądupozostawiając kupujących uwięzionych przy kasie,

rzeczy

Rząd tworzy stanowisko Komisarza ds. Spożywczych w celu lepszego uregulowania konkurencji w supermarketach i branży spożywczej. (Film opublikowany po raz pierwszy 7 lipca 2022 r.)

W południe w niedzielę na stronie internetowej firmy pojawił się komunikat: „Problemy z połączeniem, które wystąpiły w środę, zostały rozwiązane”. Ta sama wiadomość była na infolinii technologicznej Eftpos NZ.

W zeszłym tygodniu Eftpos NZ poinformowało, że do jego sieci podłączonych jest 60 000 urządzeń, a 50 000 sprzedawców to klienci.

Greg Harford, dyrektor generalny nowozelandzkiego detalisty, powiedział, że w tym momencie nie ma żadnych informacji o widocznej awarii w niedzielę.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *