Refleksje na temat Marlborough Girls’ College przed jego 60-leciem

Refleksje na temat Marlborough Girls’ College przed jego 60-leciem

Nauczyciele w Marlborough Girls’ College zastanawiają się, jak wiele zmieniło się od czasu, gdy byli uczniami, gdy zbliża się jubileuszowy 60. rok szkoły.

Wicedyrektor Emily Stenhouse i dyrektor ds. muzyki Christiana Morgan (dawniej Stuart) to dwie z kilku osób nauczających w klasach, w których kiedyś byli uczniami.

Mówią, że życie szkolne wygląda teraz zupełnie inaczej. Jest większa różnorodność, akceptacja odmienności i różnorodność kulturowa. Spectrum wspiera uczniów wszystkich płci i orientacji seksualnych. Studenci niepełnosprawni uczestniczą w zajęciach, korzystając ze specjalistycznego wsparcia, a uczniowie chętniej próbują nowych rzeczy.

Stenhouse i Morgan podali, że w ich czasach członek chóru miał zazwyczaj wyłącznie przyjaciół i zajęcia muzyczne, podczas gdy student-sportowiec miał zazwyczaj wyłącznie zajęcia i przyjaciół związanych ze sportem. W dzisiejszych czasach nie skupia się już na doskonałości w jednej rzeczy, a grupy przyjaciół stanowią płynną mieszankę uczniów o różnym pochodzeniu i zainteresowaniach.

„Prawdopodobnie zaśpiewają i pograją w siatkówkę” – powiedział Stenhouse.

Stenhouse była „cichą, pracowitą” uczennicą i jako uczennica w latach 1992–1996 lubiła akademicką stronę szkoły — zwłaszcza matematykę i rachunek różniczkowy. Jednak to w sporcie wyróżniała się, często reprezentując uczelnię, okręg i okręg centralny. Tenis, koszykówka, krykiet i golf.

Zapytana o swojego ulubionego nauczyciela, przypomniała sobie, że podobały jej się dowcipy Maggie Lloyd, która rzucała uczniom wyzwanie, aby osiągali doskonałe wyniki w matematyce, i zabawiała ich noszeniem kolorowych skarpetek.

Stenhouse studiował wychowanie fizyczne na Uniwersytecie Otago, uzyskując prace z matematyki i chemii. Kontynuowała nauczanie w Otago, Wairarapa i Wielkiej Brytanii, następnie zrobiła sobie przerwę od zajęć i pracowała w firmie zajmującej się turystyką narciarską w Kanadzie. Po czterech i pół roku za granicą wróciła nie tylko do Nowej Zelandii, ale także do Marlborough Girls’ School i zaczęła uczyć pomocy humanitarnej.

„Ku mojemu zdziwieniu nie poczułem się dziwnie, kiedy wszedłem do pokoju nauczycielskiego”.

READ  Prezydent Rosji Władimir Putin mówi Ukrainie, aby przestała walczyć, mówi, że planowana jest inwazja

Dla kontrastu Morgan z pewnością studiowała muzykę w czasie studiów w latach 2008–2012. W tamtym czasie śpiewanie z Bellą Vos było prestiżowe, a występy na zawodach krajowych w Auckland i Wellington cieszyły się dużym zainteresowaniem – mówi.

Wicedyrektor Emily Stenhouse (po lewej) i dyrektor muzyczna Christiana Stewart twierdzą, że Marlborough Girls' College stał się bardziej zróżnicowany i włączający, odkąd były studentkami.

Anthony Phelps/personel

Wicedyrektor Emily Stenhouse (po lewej) i dyrektor muzyczna Christiana Stewart twierdzą, że Marlborough Girls’ College stał się bardziej zróżnicowany i włączający, odkąd były studentkami.

Powiedziała, że ​​nauczycielem, który wywarł największy wpływ na Morgana, była Robin Randall, której zastąpiła na stanowisku kierownika muzycznego.

„Miał ogromną wiedzę, a także dużo życzliwości i pokory”. Powiedziała, że ​​Randall, który obecnie jest dyrektorem muzycznym w Marlborough Boys’ College, nadal bardzo ją wspiera.

Teraz było mnóstwo okazji do czerpania przyjemności z występu.

Uczniowie szkoły Pasifika wnieśli wspaniały wkład poprzez swoją miłość do śpiewu grupowego, a przy ważnych okazjach celebrowano tę kulturę oraz poprzez promocję języka.

Ngā Taiohi o Wairau z Marlborough Girls' College występuje na konkursach Regional High School Kapa Haka na festiwalu Matariki, Te Hoihoi-o-Matariki w Trafalgar Center w Nelson.

Martin de Ruyter/personel

Ngā Taiohi o Wairau z Marlborough Girls’ College występuje na konkursach Regional High School Kapa Haka na festiwalu Matariki, Te Hoihoi-o-Matariki w Trafalgar Center w Nelson.

W tym roku uczelniana grupa Ngā Taiohi o Wairau odniosła sukces w regionalnym konkursie Kapa Haka, a jej studenci reprezentowali Te Tuihu W konkursie przemówień Manu Correiro przeżył.

Świetnie wypadły także chóry Ovation i Crescentia oraz College Jazz Band.

Wszyscy uczniowie muszą chodzić do wielu klubów i grup.

Mary Jane Lynch, dyrektor Tomoaki, powiedziała, że ​​wizja szkoły jest taka, aby „wszyscy się uczyli, niezależnie od tego, czy mówią po angielsku, czy nie, czy są niepełnosprawni umysłowo lub fizycznie”.

Niektóre z licznych grup wystąpią 13 października na uroczystościach z okazji 60-lecia uczelni.

Program rozpocznie się ceremonią powitalną z udziałem Kapa Haki i Pasifiki oraz występami owacji na stojąco. Byli i obecni uczniowie będą uczestniczyć w wycieczkach szkolnych, a następnego dnia będzie druga okazja do odwiedzenia szkoły.

READ  Turysta z Sydney został ukarany grzywną za kolizję z rowerem elektrycznym, w wyniku której zapadł w śpiączkę
Zespół Marlborough Girls College Band występuje podczas trzeciej sesji The Big Sing Cadenza (Wyspa Południowa) w Timaru w sierpniu.

Ayman Amirul Mounir/personel

Zespół Marlborough Girls College Band występuje podczas trzeciej sesji The Big Sing Cadenza (Wyspa Południowa) w Timaru w sierpniu.

W piątkowy wieczór w Yard Bar spotkali się dawni koledzy z klasy, a w sobotę miała się odbyć jubileuszowa kolacja.

Można wysłać e-mail na adres [email protected], aby zarejestrować swoje uczestnictwo lub dowiedzieć się więcej.

Byli studenci mogą również zgłaszać swoje własne doświadczenia związane z tym wydarzeniem w Kolegium, wysyłając wiadomość e-mail na adres [email protected].

Marlborough Girls’ College otwarto przy MacLauchlan Street w 1963 roku, po oddzieleniu się od koedukacyjnego Marlborough College.

Poczyniono już wstępne kroki w kierunku Te Tātoru o Wairau – wspólnej lokalizacji szkół wyższych dla chłopców i dziewcząt. W nowym miejscu położono kamień Moree z rzeki Te Hoiere/Pelorus, a w czerwcu rozpoczęto także prace nad budową nowej murawy hokejowej.

Anthony Phelps/personel

Ujawniono główne plany dotyczące szkół wyższych dla chłopców i dziewcząt w Marlborough oraz Bohally Intermediate.

Pat Stephenson

„Obrońca popkultury. Pytanie o pustelnika w komedii. Alkoholista. Internetowy ewangelista”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *