Rozwiązania w zakresie żywienia i wzrostu osiągają nowe wyżyny w Polsce

Rozwiązania w zakresie żywienia i wzrostu osiągają nowe wyżyny w Polsce

Nutritional Growth Solutions przenosi się do Polski z wyłączną umową dystrybucyjną na europejską produkcję produktów Healthy Heights.

Dostawca produktów odżywczych dla dzieci Rozwiązania do wzrostu żywienia (ASX:NGS) Ogłoszenie podpisania umowy dystrybucyjnej na wyłączność z Pharmabest w celu ugruntowania obecności firmy w Polsce.

Zgodnie z umową Pharmabest będzie dystrybuować europejskie produkty produkcyjne NGS, w tym linię produktów pediatrycznych Healthy Highscro Daily 3+ wspieranych medycznie.

Pharmabest jest wiodącym dystrybutorem wysokiej jakości i opartych na dowodach naukowych produktów spożywczych i wyrobów medycznych.

W ramach trzyletniej umowy, aby zachować wyłączność w Polsce, Pharmabest musi spełnić minimalne wymagania zamówienia:

  • 30 000 szt. kanistrów w ciągu pierwszych 12 miesięcy
  • 45 000 sztuk fiolek w ciągu drugich 12 miesięcy
  • 60 000 sztuk fiolek w trzecim 12 miesiącu

Umowa może zostać przedłużona przez obie strony za obopólną zgodą, natomiast NGS może rozwiązać umowę, jeśli Pharmabest nie spełnia uzgodnionych minimalnych poziomów.

Polska została wskazana jako rynek docelowy

Prezes i dyrektor zarządzający NGS, Liron Fendel, powiedział, że Polska od dawna jest identyfikowana jako rynek docelowy dla osób o zdrowym wzroście.

„Nasza seria Healthy Heights została naukowo opracowana przez pediatrów z renomowanego Centrum Medycznego Dziecięcego Schneider w celu wypełnienia luk żywieniowych w diecie dzieci, aby dać im najlepszą szansę na osiągnięcie maksymalnego wzrostu” – powiedział.

„To wartościowa propozycja, która moim zdaniem spodoba się rodzicom, biorąc pod uwagę rosnące zapotrzebowanie na produkty odżywcze dla dzieci w Polsce”.

Realizacja amerykańskiej strategii wzrostu

Przez cały 2022 rok NGS wdraża swoją amerykańską strategię sprzedaży detalicznej:

  • Healthy Heights jest teraz na półkach w 403 sklepach Walmart w całym kraju
  • Zwiększenie sprzedaży internetowej za pośrednictwem Walmart.com, Kroger.com, Smiths.com, Ralphs.com i RangeMe.com
  • Umowa Dystrybucja zdrowych wysokości do zdrowej sieci brzegowej 20 sklepów z naturalną żywnością w czterech stanach USA
  • Umowa z United Natural Foods Inc. (NYSE:UNFI), największą hurtownią produktów naturalnych w Stanach Zjednoczonych, dotycząca dystrybucji całej gamy 22 produktów Healthy Heights.
  • Planowane jest uruchomienie dodatkowych marek detalicznych w USA.
READ  Ryanair ogłasza inwestycję 800 mln dolarów w Krakowie, w tym dziesięć nowych tras

Firma NGS niedawno ogłosiła swoją rejestrację Rekordowy zysk w trzecim kwartale Jej strategia sprzedaży detalicznej w USA zaczyna przynosić efekty.

Ten artykuł został opracowany we współpracy z Stockhead Advertiser Nutrition Growth Solutions w momencie publikacji.

Ten artykuł nie stanowi porady dotyczącej produktów finansowych. Przed podjęciem jakichkolwiek decyzji finansowych należy zasięgnąć niezależnej porady.

Możesz być zainteresowany

Cyril Lamb

„Student. Prawdopodobnie specjalista od kafeterii w kafeterii. Profesjonalista telewizyjny. Kuglarz. Profesjonalny specjalista od żywności. Typowy alkoholik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *