UWIELBIAJ SWOJEGO MIEJSCOWOŚCI: Punnet Café w Waikato prosi klientów o pomoc za ladą

UWIELBIAJ SWOJEGO MIEJSCOWOŚCI: Punnet Café w Waikato prosi klientów o pomoc za ladą

Prowadzona przez rodzinę kawiarnia w Waikato nie tylko zaprasza klientów na obiad, ale także prosi o pomoc za ladą.

Restauracja Bonnet W Tamhir zataczał się pod wpływem COVID-19 Jak Liczba przypadków Omicron nadal rośnie.

Firmy tracą pracowników, ponieważ pozytywne przypadki i kontakty domowe są izolowane, a klienci maleją.

Właścicielka Punneta, Haley Bicknell, z synem Tomem.  Bicknell wzywa społeczność do poświęcenia na ochotnika kilku godzin swojego czasu w walce z niedoborami personelu z powodu Covid-19.

Kristel Yardley / Rzeczy

Właścicielka Punneta, Haley Bicknell, z synem Tomem. Bicknell wzywa społeczność do poświęcenia na ochotnika kilku godzin swojego czasu w walce z brakiem personelu z powodu Covid-19.

To nic dziwnego Gościnność utrudnia, Haley Bicknell, właścicielka i właścicielka Punnet, docenia, że ​​choć może nie jest tak trudna jak inni, przygotowuje się na najgorsze.

Czytaj więcej:
* Love Your Local: to ulubione restauracje, bary i kawiarnie w Nowej Zelandii
* Love Your Local: Auckland Café prowadzi nominacje do kampanii
* Love Your Local: Dlaczego wspieramy Kiwi Hospitality

* Jeśli jesteś użytkownikiem Neighborly (a powinieneś!), śmiało Podziel się nim ze swoją społecznością jest bardzo.

Spośród 30 pracowników kawiarni Bicknell powiedział, że każdego tygodnia byli w stanie zarażać wirusem do pięciu pracowników.

„Byliśmy bardzo szczęśliwi, możemy poradzić sobie tylko z personelem, który mamy w tej chwili” – powiedział Bicknell.

Ale wie, że wirus uderzy w nich wystarczająco szybko, a w przejściu do biznesu „przyszłościowego” restauracja prosi swoich klientów i ich społeczność o poświęcenie kilku godzin na ochotnika i pomoc, gdy liczba pracowników osiągnie limit . najniższe poziomy.

Odpowiedź była przytłaczająca.

„Otrzymałem około 40 odpowiedzi od ludzi, którzy powiedzieli, że zrobią wszystko, co w ich mocy, aby wykonać naszą pracę.

Od lewej: Hayley Bicknell, Tom (11 miesięcy), Olive (2 lata) i Charlie (4 lata)

Kristel Yardley / Rzeczy

Od lewej: Hayley Bicknell, Tom (11 miesięcy), Olive (2 lata) i Charlie (4 lata)

„Jestem właścicielem Punnet od dziewięciu lat i naprawdę współczuję tym firmom, które dopiero powstały i działają i nie mają jeszcze zwolenników. Lojalność klientów jest w tych czasach kluczowa.”

READ  Prezes Forda spodziewa się spadku cen samochodów elektrycznych

Dla kogoś, kto lubi „interweniować” lub ma plan na wszystko, to niepewność najbardziej uderza w Bicknella.

„Nie lubię czuć nieznanego, tracisz sen, nie śpisz całą noc. To jak uczenie się zupełnie nowego modelu biznesowego za każdym razem, gdy przechodzimy przez różne etapy Covid-19. „

Firmy w Nowej Zelandii tracą pracowników, ponieważ pozytywne przypadki i kontakty domowe są izolowane, a liczba klientów maleje.

Tom Lee/Personel

Firmy w Nowej Zelandii tracą pracowników, ponieważ pozytywne przypadki i kontakty domowe są izolowane, a liczba klientów maleje.

Pojawienie się firmy Omicron nastąpiło, gdy sprawy stały się naprawdę trudne.

„Tym razem będzie to zdecydowanie trudniejsze dla nas i innych firm hotelarskich.Nie ma dopłat do wynagrodzeń, a większość naszych wydatków to pensje.

Wiedzieliśmy, że zadbała o nas dotacja do pensji, ale bez niej dotacja do pensji jest stresująca i stresująca.

„Nie wiesz, czego się spodziewać każdego tygodnia ani w jakich godzinach możesz obiecać pracownikom”.

Pojawienie się firmy Omicron wywarło presję na personel i ograniczoną liczbę klientów.  (obraz pliku.)

Kristel Yardley / Rzeczy

Pojawienie się firmy Omicron wywarło presję na personel i ograniczoną liczbę klientów. (obraz pliku.)

Do tego wszystkiego dochodzi brak personelu, powiedział Bicknell.

ten branża hotelarska Od jakiegoś czasu domaga się wykwalifikowanych pracowników. W niektórych przypadkach właściciele i pracownicy pracują dłużej lub pracują na dodatkowych zmianach, aby nadążyć za popytem.

„Nawet jeśli jesteś w stanie zatrudnić, jest prawie niemożliwe, aby zostać zatrudnionym, więc czapki z głów dla wszystkich, którzy obecnie pracują w branży hotelarskiej.

Bicknell miał nadzieję wyprzedzić falę Omicron, wzywając społeczność do pomocy.

Kristel Yardley / Rzeczy

Bicknell miał nadzieję wyprzedzić falę Omicron, wzywając społeczność do pomocy.

„Gospodarstwo i tak jest prowadzone przy niskich marżach, a ponieważ miejsca, w których sprzedaż spada o ponad 20 procent, tracisz pieniądze. To trudna branża, w której można być w najlepszych czasach.”

Bicknell przyznaje, że pandemie są pozytywne, mówiąc, że jest ona bardziej odporna i elastyczna.

Chociaż „niekoniecznie nam się to podoba, nauczyliśmy się ciąć koszty, wymyślać innowacyjne pomysły i pokazać naszą siłę”.

READ  Rodzina składająca się z 6 osób ma problem z wykorzystaniem środków Virgin Covid na tym samym locie

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *