Woolworths, Countdown ponownie zastanawia się nad swoją ekscytującą ofertą czekolady

Woolworths, Countdown ponownie zastanawia się nad swoją ekscytującą ofertą czekolady
Firma Woolworths wprowadza zmiany w procesie realizacji transakcji.

Warwick Smith/personel

Firma Woolworths wprowadza zmiany w procesie realizacji transakcji.

Wkrótce znalezienie podstępnego poczęstunku przy kasie supermarketów Woolworths i Countdown może być trudniejsze.

Firma Woolworths poinformowała, że ​​rozpoczęła wdrażanie usługi „zdrowej kasy”, w ramach której 80% oferowanej żywności musi mieć co najmniej trzy i pół gwiazdki zdrowia.

Słodycze dla dzieci zostaną usunięte z kas we wszystkich supermarketach.

Nastąpiło to po podobnym posunięciu w Australii.

Dietetyk i dietetyk zarejestrowany w Woolworths w Nowej Zelandii, Deb Su, stwierdziła, że ​​pomoże to kupującym w podejmowaniu zdrowszych wyborów przy kasie.

„Chcemy zapewnić wszystkim Nowozelandczykom możliwość wyboru zdrowych przekąsek, gdy są poza domem, dlatego też znajdziesz u nas wybór skupiający się na najwyższych ocenach w postaci gwiazdek zdrowotnych. Z pewnością nie mówimy nikomu, co wkładać do koszyka, ale mam nadzieję, że zwiększając liczbę zdrowszych opcji i przenosząc mniej zdrowych na szlaki, będzie to trochę łatwiejsze.

Powiedziała, że ​​usunięcie z kas produktów przeznaczonych dla dzieci powinno pomóc rodzicom.

„[It] Oznacza to, że nie muszą zajmować się negocjacjami dotyczącymi zakończenia sprzedaży ze strony swoich małych dzieci.

„Co więcej, dzięki darmowym skrzynkom z owocami dla dzieci umieszczonym z przodu każdego działu z produktami spożywczymi, mogą oni napełnić najmłodszych naszych klientów darmowymi owocami przed supermarketem i teraz wiedzą, że nie będą się już kłócić. Wymeldować się.”

We wszystkich sklepach Woolworths nadal będzie dostępna pewna liczba punktów kasowych całkowicie wolnych od słodyczy i kas nieżywnościowych.

Bodo Lang, ekspert ds. marketingu na Uniwersytecie Massey, twierdzi, że powinno to pomóc kupującym, a nie zaszkodzić wynikom supermarketu.

Countdown, część Grupy Woolworths, stara się przewodzić w walce ze zmianami klimatycznymi.

„Kasy to jedyne obszary w supermarketach, przez które muszą przejść klienci. Dlatego wszelkie zmiany wprowadzone w celu poprawy tych lokalizacji pod względem zdrowia i przyjemności prawdopodobnie będą miały pozytywny wpływ na kupujących.

READ  Okno, centrum czy korytarz? Co mówią o Tobie Twoje preferencje dotyczące miejsc?

„Woolworths ma nadzieję, że te zmiany również przyniosą im korzyści. Może to przybrać dwie formy: po pierwsze, zwiększyć wydatki klientów, którzy już kupują artykuły spożywcze w Woolworths. Ponadto Woolworths ma również nadzieję przyciągnąć klientów, którzy obecnie robią zakupy w supermarketach na innych rynkach, do wypróbuj Woolworths, najlepiej prowadząc do ich całkowitej konwersji w oparciu o pozytywne doświadczenia zakupowe. Innymi słowy, Woolworths dąży do zwiększenia swojego „udziału portfela” wśród kupujących artykuły spożywcze.

„Jest mało prawdopodobne, aby to posunięcie znacząco zmieniło udział w rynku supermarketów, ale może popchnąć go do przodu i dać kupującym powód do wypróbowania Woolworths. Jeśli doświadczenia będą pozytywne, będą mogli zdecydować się na robienie części lub całości zakupów w Woolworths. „

Powiedział, że istnieje ryzyko zmniejszenia sprzedaży słodyczy i innych artykułów przy kasie, ale zostanie to zrekompensowane zwiększoną sprzedażą produktów dostępnych obecnie w punktach kasowych i wydawaniem przez klientów większej części budżetu spożywczego w Woolworths.

„Na szerszym poziomie strategia ta jest próbą zwiększenia świadomości i sympatii do marki Woolworths. Jest to o tyle istotne, że kupujący muszą pożegnać się z marką Countdown, którą znają od wielu lat. Kluczem do udanego przejścia z Countdown do Woolworths nie oznacza utraty klientów. Zmiana konfiguracji kas to jeden ze sposobów ograniczenia tego ryzyka. Wprowadzi markę Woolworths na rynek, oferując coś nowego i atrakcyjnego dla konsumentów, zwłaszcza rodziców.

Woolworths dokładnie przemyślałby tę decyzję, powiedział Rob Hamlin, starszy wykładowca marketingu na Uniwersytecie Otago.

„Sprzedaż nie może znacząco spaść, ponieważ jest to dostawa „impulsowa” i prawdopodobnie nastąpi pośpiech, niezależnie od tego, co jest dostępne w jednostce. Może to być zatem scenariusz korzystny dla obu stron”.

Ale nie wszyscy byli pod wrażeniem.

Ekspert ds. Public relations Lou Draper z Draper Cormack powiedział, że nie przyniesie to pożądanego rezultatu.

READ  Klienci płacą ponad 150 dolarów za różowy wizerunek Pucharu Stanleya

„To nie jest tak elastyczne, jak sądzi Woolworths. Jak często widzisz, jak dzieci tracą pieniądze przy kasie? Dzieci gubią je w supermarkecie, bo jest tłok, głośno, trwa to zbyt długo i wszystko jest stresujące”.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *