Mówi się, że Instagram rozwija Voice Response

Mówi się, że Instagram rozwija Voice Response

Raport z Engadget mówi, że Instagram może wymyślić nową funkcję, która pozwoli ludziom wysyłać wiadomości głosowe w odpowiedzi na Stories.

Tak twierdzi programista Alessandro Paluzzi, który udostępnił zrzut ekranu tej funkcji.

Raport spekuluje, że może to być nowy sposób reagowania na tymczasowe klipy i zdjęcia znajomych. Paluzzi jest znane z aplikacji inżynierii wstecznej, które pozwalają poznać nowe funkcje.

Firma ogłosiła również niedawno prywatne polubienia jako nowy sposób interakcji użytkowników z Stories, czytamy w raporcie.

Raport Engadget mówi, że nie każda zakulisowa funkcja na Instagramie została opublikowana publicznie – jak kiedy została wydana z prywatnymi polubieniami do historii, powiedziała, że ​​motywacją było zmniejszenie bałaganu w skrzynce odbiorczej.

Dodając opcję wysyłania wiadomości głosowych, może to być sprzeczne z samym sobą – choć raport zauważa, że ​​ułatwi to zrobienie czegoś, co już możesz zrobić w aplikacji.

PYMNTS pisze, że Meta, firma macierzysta Instagrama, również niedawno uruchomiła narzędzie nadzoru rodzicielskiego, dzięki któremu aplikacja Instagram radzi sobie z krytyką, że jest szkodliwa dla młodszych użytkowników.

Czytaj więcej: Meta ujawnia narzędzia kontroli rodzicielskiej na Instagramie

To część tego, co Meta nazywa Family Center. Będzie również wyposażony w centrum nauki, które pomoże rodzicom rozmawiać z nastolatkami o mediach społecznościowych.

Meta twierdzi, że ostatecznie rozszerzy centrum w nową platformę, aby pomóc rodzicom w lepszym śledzeniu ich dzieci w mediach społecznościowych.

Narzędzia będą dostępne w Stanach Zjednoczonych i zostaną wdrożone później w ciągu najbliższych kilku miesięcy.

Funkcje pozwolą rodzicom zacząć sprawdzać, ile czasu dzieci spędzają na Instagramie i pozwolą im ustalać limity. Rodzice będą mogli otrzymać powiadomienie, jeśli ich nastolatek zgłosi innego użytkownika, i otrzymywać aktualizacje na temat kont, które ich dzieci śledzą i obserwują.

———————————

Nowe dane PYMNTS: 57% konsumentów po wypróbowaniu tej opcji preferuje zaawansowaną weryfikację tożsamości

READ  Mega Banette i Plenty of Ghost wprowadzają Pokémony na wolność

O:Pięćdziesiąt siedem procent konsumentów, którzy korzystali z zaawansowanych metod weryfikacji tożsamości, takich jak rozpoznawanie głosu podczas dzwonienia do obsługi klienta, mówi, że zrobi to ponownie. W raporcie Consumer Validation Experience Report przebadano blisko 3800 konsumentów w Stanach Zjednoczonych, aby dowiedzieć się, w jaki sposób zapewnianie innowacyjnych doświadczeń weryfikacyjnych pomaga firmom zapewniać doskonałą obsługę klienta we wszystkich kanałach.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *