Mówi się, że Instagram rozwija Voice Response

Mówi się, że Instagram rozwija Voice Response

Raport z Engadget mówi, że Instagram może wymyślić nową funkcję, która pozwoli ludziom wysyłać wiadomości głosowe w odpowiedzi na Stories.

Tak twierdzi programista Alessandro Paluzzi, który udostępnił zrzut ekranu tej funkcji.

Raport spekuluje, że może to być nowy sposób reagowania na tymczasowe klipy i zdjęcia znajomych. Paluzzi jest znane z aplikacji inżynierii wstecznej, które pozwalają poznać nowe funkcje.

Firma ogłosiła również niedawno prywatne polubienia jako nowy sposób interakcji użytkowników z Stories, czytamy w raporcie.

Raport Engadget mówi, że nie każda zakulisowa funkcja na Instagramie została opublikowana publicznie – jak kiedy została wydana z prywatnymi polubieniami do historii, powiedziała, że ​​motywacją było zmniejszenie bałaganu w skrzynce odbiorczej.

Dodając opcję wysyłania wiadomości głosowych, może to być sprzeczne z samym sobą – choć raport zauważa, że ​​ułatwi to zrobienie czegoś, co już możesz zrobić w aplikacji.

PYMNTS pisze, że Meta, firma macierzysta Instagrama, również niedawno uruchomiła narzędzie nadzoru rodzicielskiego, dzięki któremu aplikacja Instagram radzi sobie z krytyką, że jest szkodliwa dla młodszych użytkowników.

Czytaj więcej: Meta ujawnia narzędzia kontroli rodzicielskiej na Instagramie

To część tego, co Meta nazywa Family Center. Będzie również wyposażony w centrum nauki, które pomoże rodzicom rozmawiać z nastolatkami o mediach społecznościowych.

Meta twierdzi, że ostatecznie rozszerzy centrum w nową platformę, aby pomóc rodzicom w lepszym śledzeniu ich dzieci w mediach społecznościowych.

Narzędzia będą dostępne w Stanach Zjednoczonych i zostaną wdrożone później w ciągu najbliższych kilku miesięcy.

Funkcje pozwolą rodzicom zacząć sprawdzać, ile czasu dzieci spędzają na Instagramie i pozwolą im ustalać limity. Rodzice będą mogli otrzymać powiadomienie, jeśli ich nastolatek zgłosi innego użytkownika, i otrzymywać aktualizacje na temat kont, które ich dzieci śledzą i obserwują.

———————————

Nowe dane PYMNTS: 57% konsumentów po wypróbowaniu tej opcji preferuje zaawansowaną weryfikację tożsamości

READ  E-mail Apple Music ujawnia cichą kampanię przeciwko oszustwom związanym z przesyłaniem strumieniowym

O:Pięćdziesiąt siedem procent konsumentów, którzy korzystali z zaawansowanych metod weryfikacji tożsamości, takich jak rozpoznawanie głosu podczas dzwonienia do obsługi klienta, mówi, że zrobi to ponownie. W raporcie Consumer Validation Experience Report przebadano blisko 3800 konsumentów w Stanach Zjednoczonych, aby dowiedzieć się, w jaki sposób zapewnianie innowacyjnych doświadczeń weryfikacyjnych pomaga firmom zapewniać doskonałą obsługę klienta we wszystkich kanałach.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *