Dragon's Dogma 2: Dogłębne spojrzenie na twórcę postaci – najpierw IGN

Dragon's Dogma 2: Dogłębne spojrzenie na twórcę postaci – najpierw IGN

Kontynuujemy pierwszy odcinek Dragon's Dogma 2 z IGN w tym miesiącu, szczegółowo przedstawiając nowy, potężny twórca postaci. Oryginalna Dragon's Dogma miała bardzo solidny kreator postaci, ale Dragon's Dogma 2 podnosi stawkę pod względem szczegółowości, jaką możesz uzyskać dla swojej postaci i idealnego pionka.

Reżyser Dragon's Dogma 2, Hideaki Ituno, wyjaśnił podczas wizyty IGN w Capcom w Japonii, że w pierwszą grę włożyli dużo pracy w tworzenie postaci, ale tym razem dzięki lepszej wydajności sprzętu mogli dodać tyle samo swobody do systemu tak jak chcieli.

„Problem polega na tym, że oznacza to, że proces tworzenia wspaniałej postaci lub postaci, którą chcesz zobaczyć, nie różni się od tworzenia go z gliny… Możesz mieć w głowie swoją idealną postać, ale „musisz być artysta w zasadzie ma ją ukształtować” – powiedział Ituno-san. Ta postać jest w twoich rękach, więc musieliśmy zacząć od ustalenia, jak będzie działać tworzenie postaci.

Istnieje 40 rodzajów „wzorów mięśniowych” i 12 suwaków dedykowanych wyłącznie ludzkiemu nosowi.

Pomyślał, że może powinni uprościć tworzenie postaci, ale ponieważ twórcy gry chcieli czegoś szczegółowego, ciężko pracowali, aby stworzyć system, który zapewniłby graczom dostęp do wszystkich dostępnych ustawień, gdyby chcieli, oferując jednocześnie prostszą metodę tworzenia.

Osiągnęli to poprzez posiadanie dwóch typów ciała dla każdej rasy, dziewięciu podstawowych ciał dla każdego typu i niezliczonej liczby podstawowych odmian głowy stworzonych na podstawie prawie stu skanów prawdziwej ludzkiej twarzy. Stamtąd możesz samodzielnie dokonać ostatecznych zmian, dzięki czemu Dragon's Dogma 2 stanie się systemem, w którym każdy może tworzyć atrakcyjne, realistyczne twarze bez konieczności bycia artystą.

Opcje są naprawdę ogromne i możesz uzyskać niewiarygodnie szczegółowe szczegóły podczas edycji postaci, jeśli tak zdecydujesz – istnieje 40 typów „stylów mięśni” i 12 suwaków poświęconych na przykład ludzkiemu nosowi.

READ  Wersja Netflixa trylogii GTA stała się najbardziej udaną premierą gier na urządzeniu do przesyłania strumieniowego

„Wyobrażam sobie, że niektórzy ludzie utknęli w kreatorze i mają trudności z uruchomieniem gry” – przyznał dyrektor artystyczny Daigo Ikeno. „Myślę jednak, że jest to konstruktor, który będzie w stanie zaspokoić potrzeby większości ludzi”.

Myślę, że jest to budowniczy, który będzie w stanie zaspokoić potrzeby większości ludzi.

Należę do osób, które uważają kreatora postaci tak głębokiego jak ten w Dragon's Dogma 2 za „pierwszego bossa”, ponieważ z łatwością mogłem spędzić ponad godzinę (na szczęście) na edytowaniu postaci – a to zwykle robiłem jednak w Capcom Japan. Ograniczony czas, jaki spędziłem na szkoleniu praktycznym.

Oczywiście najbardziej oczywistą nowością w kreatorze postaci jest zupełnie nowa rasa: Beastren – duże, antropomorficzne koty, które Isuno-san chciała dodać od pierwszej gry, ale nie mogła tego zrobić ze względu na ograniczenia sprzętowe. W szczególności wyświetlanie futra na wielu obiektach na ekranie jednocześnie.

Aby upewnić się, że potwory mają wystarczającą różnorodność w porównaniu z ludźmi, Ikeno-san wyjaśniła, że ​​zespół „przyjrzał się typom wzorów i kolorów występujących u kotów i zadbał o uwzględnienie takiego rodzaju różnorodności, jakiego gracze z pewnością by chcieli”.

„Mam nadzieję, że gracze spróbują zmienić twarze zwierząt i ludzi, aby zobaczyć, co mogą zrobić” – podsumowała Ikeno-san.

Casey DeFreitas jest zastępcą redaktora przewodników w IGN. Złap ją na Twitterze @ShinyCaseyD.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *