Firma otrzymuje 27 000 dolarów z powrotem od byłego pracownika, który zapomniał przestać płacić

Grant Hardaker musi znaleźć 27 115 dolarów, aby zapłacić swojemu byłemu pracodawcy LongChill po prawie 11 miesiącach od wyjazdu.  (obraz pliku)

123rf

Grant Hardaker musi znaleźć 27 115 dolarów, aby zapłacić swojemu byłemu pracodawcy LongChill po prawie 11 miesiącach od wyjazdu. (obraz pliku)

Mężczyzna ma miesiąc na zapłacenie 27 115 dolarów firmie przewozowej w Manawatu, która nadal płaci mu osiem miesięcy po tym, jak opuścił miejsce pracy.

LongChill Ltd. został zmuszony do zwrócenia się do Urzędu ds. Stosunków Pracy o zwrot pieniędzy po tym, jak były pracownik Grant Hardaker nie skontaktował się z nimi.

Dziwna sytuacja została wyjaśniona w niedawnej decyzji autorytetu podjętej przez członka władzy Michaela Ryana.

Hardaker pracował w LongChill jako kierowca ciężarówki przez około 11 miesięcy przed dostarczeniem wypowiedzenia, kończąc się w listopadzie 2018 roku.

Czytaj więcej:
* Obowiązki podatkowe firm ubiegających się o wsparcie dla Covid-19
* Pracownik dostaje 25 000 $ po tym, jak „oportunistyczny” pracodawca nie przepuszcza dopłat do wynagrodzenia
* Menadżer Noela Leeminga musi zapłacić 15 000 dolarów wynagrodzenia, przepisy Urzędu ds. Stosunków Pracy

Sprawy wyglądały dobrze do lipca 2019 r., kiedy LongChill stwierdził, że nie ukończył jeszcze formalności wymaganych do zaprzestania zatrudniania Hardakera.

Biorąc pod uwagę, że Hardaker nie otrzymał swojego rocznego wynagrodzenia za urlop, kiedy odszedł, LongChill zapłacił mu w wieku 35 tygodni w łącznej kwocie 27 115,30 USD.

Firma napisała do Hardaker w styczniu 2020 r., przepraszając za błąd i oferując zawarcie umowy dotyczącej planu spłaty.

Bez odpowiedzi firma napisała kolejny list, w którym stwierdziła, że ​​poprosi o mediację, jeśli plan płatności nie zostanie uzgodniony lub przejdzie do władzy.

Ekspresowa poczta wykazała, że ​​Hardaker dostarczono dokumenty, ale nie odpowiedział na żaden z listów Longchilla ani nie wziął udziału w konferencji dotyczącej zarządzania sprawami z władzami.

Wysłał tylko jeden e-mail, w lutym 2021, wyrażając swoje niezadowolenie z LongChill jako pracodawcy.

READ  NZ Post prosi o dodatkowych pracowników do obsługi zamówień świątecznych

Nie odniósł się jednak do kwestii płatności, nie stawił się na spotkanie dochodzeniowe i nie podał powodu nieobecności.

Ryan, korzystając z dokumentów dostarczonych przez LongChill, był przekonany, że Hardaker przepłacił z powodu prawdziwego błędu w zarządzaniu i że firma rozsądnie próbowała rozwiązać problem.

Dała Hardakerowi miesiąc na spłatę pieniędzy.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *