Mówi się, że Apple boryka się z ciągłymi opóźnieniami we wprowadzaniu iPada Pro

Apple Inc. Przy ciągłych ograniczeniach łańcucha dostaw nowego iPada Pro z wyższej półki, co prawdopodobnie spowoduje, że półtora miesiąca będzie już czekać na najdroższy tablet firmy.

Najnowszy iPad Pro oficjalnie trafi do sprzedaży za około tydzień, ale kupujący mogą nie być w stanie go zdobyć do końca lipca. Czas dostawy dla Zamówienia w przedsprzedaży Rozciąga się już pod koniec czerwca do początku lipca.

Główny problem: jak dotąd produkcja nowego 12,9-calowego MiniLED okazała się wyzwaniem. Bloomberg News wzmiankowany W kwietniu, zanim urządzenie zostało ogłoszone, nowe urządzenie napotyka ograniczenia w zakresie dostaw ze względu na złożoność związaną z powstającą technologią. Partnerzy produkcyjni Apple wciąż walczą o wyprodukowanie bardziej wyrafinowanych ekranów w większych ilościach, powiedzieli ludzie zaznajomieni z tą sprawą.

Dla firmy, która szczyci się swoją wiedzą na temat łańcucha dostaw, takie czasy oczekiwania są rzadkie. Gigant technologiczny z Cupertino w Kalifornii zaprezentował w kwietniu nową linię iPadów Pro. Nowy ekran, zwany wyświetlaczem Liquid Retina XDR, w droższych wersjach opisywany jest jako zapewniający bardziej realistyczne kolory i jaśniejszy obraz. 11-calowy model, który nadal używa bardziej standardowego ekranu, nadal uderza w progi drzwi od końca maja do początku czerwca, zgodnie z testami internetowymi Apple Store. Rzeczniczka Apple odmówiła komentarza.

Czytaj więcej: Apple iPad otrzymuje potężny sprzęt, oprogramowanie Bonnie

Długi czas oczekiwania na iPada Pro z najbardziej zaawansowanymi dostawami ekranów Zaczął się piętrzyć Kiedy urządzenie trafiło do sprzedaży w przedsprzedaży w zeszłym miesiącu, problemy z produkcją utrzymywały terminy dostaw do lipca. Podczas ostatnich zysków kierownictwo Apple Powiedział Firma spodziewa się utraty do 4 miliardów dolarów przychodów w bieżącym kwartale z powodu połączenia „niezwykle wysokiego” popytu i „niedoborów półprzewodników, które mają wpływ na wiele branż”.

IPad jest ponownie rozwijającym się produktem w portfolio Apple, ponieważ konsumenci bardziej niż kiedykolwiek zwracają się ku modelom biznesowym i zdalnej nauce oraz polegają na osobistej elektronice do podstawowych zadań. Urządzenie zarobiło dla Apple 7,8 miliarda dolarów w czwartym kwartale, najwięcej w tej części roku od 2013 roku.

READ  Umowa Xbox Activision: Sony nazywa łagodzenie obaw CMA „zaskakującymi, bezprecedensowymi i irracjonalnymi”

– Z pomocą Vlada Savova

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *