Nowy układ głębokiej dżungli Gran Turismo 7 ujawniony w wideo z kokpitu 4K – GTPlanet

Dzień po potwierdzeniu tego, czego wszyscy się spodziewaliśmy – Tor wyścigowy Deep Forest powraca do serii Gran Turismo w GT7 Polyphony Digital pokazało wideo z kokpitu 4K nowej trasy, ujawniając zmiany na torze.

Film pokazuje pełny zestaw zupełnie nowego układu utworu na 2022 rok i chociaż w większości wygląda on bardzo znajomo, jest jedna drastyczna zmiana, którą fani od razu zauważą.

Na okrążeniu wsiadamy do Lamborghini Murcielago i ruszamy tak jak wcześniej. Linia startu/mety nadal biegnie wzdłuż głównej falistej linii prostej, a po lewej stronie znajduje się ciężki obszar hamowania w wąskim nawrocie.

Stamtąd samochody skręcają w górę, a zakręty wydają się być znacznie bardziej strome tym razem po prawej stronie pod pierwszym mostem. Pierwszy podział między dwoma mostami jest taki sam jak w przeszłości.

Ale tutaj zmiany zaczynają się pojawiać na dobre. Na rogu wychodzącym z drugiego mostu nie było wcześniej żadnych zmian wysokości, a potem ścieżka zaczyna opadać w kierunku czegoś, co kiedyś było długim podwójnym grzbietem na tylnym zboczu, prosto pod górę. To ma teraz dwie wyraźne fazy, z pierwszym zakrętem, który jest zauważalnie płytki, zanim tor przetnie się przez wjazd na bardzo stromą lewą stronę.

Ta wspinaczka jest również znacznie dłuższa niż wcześniej, z parą płytszych zakrętów, gdy wspinasz się przez pół-tunel, a następnie dopasowany tunel, przed najważniejszą zmianą ze wszystkich.

Podczas gdy ta ostatnia sekcja wcześniej składała się ze średniej prędkości w lewo, która prowadzi w dół wzgórza przez przeszkodę po lewej stronie do ostatniego zakrętu w lewo, teraz po lewej stronie znajduje się ostry nawrót. To otwiera się na zakręt po prawej stronie, z krótką linią prostą – i ruchem na pasie do pola gry – tuż przed ostatnią lewą.

READ  Zrób dwa ustępstwa i zdobądź pilota za pół ceny

Jednej rzeczy, której jeszcze nie wiemy i której nie możemy wywnioskować z tego klipu, jest to, gdzie na świecie zostanie osadzony Deep Forest. wszyscy inni GT7 Utwór, zarówno prawdziwy, jak i fikcyjny, mamy do zabawy globus, więc będziemy musieli poczekać i zobaczyć.

Dwie inne rzeczy uchwycone w filmie to pierwsze spojrzenie na powracającą Alfa Romeo 8C Competizione, Nissan GT-R Nismo 2017 generacji R35 oraz wygląd logo toru „Tecpro”. Ta firma w świecie rzeczywistym produkuje modułowe i odkształcalne bariery ochronne używane w świecie rzeczywistym – szczególnie w F1. Może to tylko brandingowy element dekoracyjny, ale może być również sugerowany, gdy zadebiutuje w serii błotników Tecpro.

Oczywiście będziemy Cię informować o wszystkich nowościach Gran Turismo 7 Wiadomości, gdy tylko je otrzymamy i nie zapomnij sprawdzić Kompletny przewodnik po Gran Turismo 7 Aby być na bieżąco z tym wszystkim GT7.

Zobacz więcej artykułów na temat toru wyścigowego Deep Forest.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.