Prezes Google Ads Jerry Deshler ustępuje ze stanowiska

Prezes Google Ads Jerry Deshler ustępuje ze stanowiska

Dyrektor generalny Google Ads, Jerry Deshler, zrezygnował po ponad 15 latach, aby podjąć nowe wyzwanie.

Gigant technologiczny nie był w stanie ujawnić, na czym polega „nowe wyzwanie”, ale powiedział Search Engine Land, że decyzja nie ma związku z niedawnym federalnym procesem antymonopolowym.

Po ponad dziesięciu latach pracy w reklamie Google wyjaśnił, że chęć wypróbowania czegoś nowego była dla Deshlera czymś naturalnym.

On przejmuje kontrolę. Vidhya Srinivasan, która wcześniej kierowała produktami i inżynierią w firmie Ads, pokieruje zespołem ds. reklam i będzie raportować bezpośrednio do starszego wiceprezesa Google, Prabhakara Raghavana.

Shashi Thakur, która pracuje w Google od 17 lat, przejmie poprzednie stanowisko Srinivasan i będzie bezpośrednio jej raportować, zajmując się reklamą podstawowej działalności Google.

List oficjalny. Raghavan, wiceprezes Google, powiedział w oświadczeniu:

  • „Po ponad 15 latach pracy w reklamie w Google Jerry Deschler zdecydował się podjąć nowe wyzwanie”.
  • „Nasza działalność reklamowa pomaga rozwijać się milionom firm i jesteśmy wdzięczni Jerry’emu za jego liczne osiągnięcia w tej dziedzinie. Cieszymy się również, że możemy wypromować Vidhyę Srinivasan, doświadczonego lidera z głęboką wiedzą techniczną, który obecnie kieruje naszą działalnością związaną z reklamą w wyszukiwarkach, na stanowisko lidera reklama.”
  • „Dzięki doświadczeniu w zakresie znaczących innowacji w zakresie prywatności, pomiarów, sztucznej inteligencji, reklamy w wyszukiwarkach i nie tylko, Vidhya jest naturalnym następcą na tym stanowisku”.

Przywództwo Deshlera. Pracując w dziale reklamy, Deshler odegrał kluczową rolę w kształtowaniu przyszłości reklamy w Google i całej branży. Przyczynił się do przejścia Google z komputerów stacjonarnych na urządzenia mobilne, ustanowił pionierską pozycję w zakresie prywatności użytkowników i był pionierem zaawansowanych technologii reklamowych, w tym wczesnych zastosowań uczenia maszynowego (ML) i sztucznej inteligencji (AI) na dużą skalę.

Zaczął moderować Google Ads w 2020 roku i osiągnął rekordowe zyski. Tylko w pierwszych trzech kwartałach 2023 r. wyszukiwarka pod przywództwem Deshlera wygenerowała ponad 220 miliardów dolarów przychodów z reklam.

READ  Aktualizacja Twitter Blue w końcu przynosi niestandardowe ikony użytkownikom Androida

Komentarze z procesu antymonopolowego. Podczas federalnego procesu antymonopolowego Deschler zeznał, że Google zmienia aukcje, na których sprzedaje reklamy w wyszukiwarce, zwiększając koszty reklamy i ceny minimalne nawet o 5% dla przeciętnego reklamodawcy. Twierdził, że w przypadku niektórych zapytań technologiczny gigant mógł podnieść ceny nawet o 10%. Dodał, że w przypadku niektórych zapytań gigant technologiczny mógł podnieść ceny nawet o 10%, ale Google ma tendencję do „nie informowania reklamodawców o zmianach cen”.

Po komentarzach Deshlera rzecznik Google powiedział Search Engine Land:

  • „Koszty reklamy w wyszukiwarce są wynikiem aukcji w czasie rzeczywistym, podczas której reklamodawcy nigdy nie płacą więcej niż wynosi ich maksymalna stawka. Stale udostępniamy ulepszenia mające na celu ulepszanie reklam zarówno dla reklamodawców, jak i użytkowników. „
  • „Nasze ulepszenia jakości pomagają usuwać nieistotne reklamy, poprawiać trafność, zwiększać wartość reklamodawcy i zapewniać użytkownikom wysokiej jakości doświadczenia”.

Otrzymuj codzienny biuletyn, na którym polegają marketerzy.


Głębokie nurkowanie. Przeczytaj nasz blog na temat federalnego procesu antymonopolowego, aby uzyskać więcej informacji na temat zeznań Deshlera.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *