Reżyser Marvel’s Avengers prowadzi edycję The Last of Us

Reżyser Marvel’s Avengers prowadzi edycję The Last of Us

Podobną rolę pełnił dyrektor kreatywny zapowiedzianego niedawno remake’u The Last of Us: Part 1 cudowni mściciele.

Shawn Eskagektóry napisał i zaprojektował Avengers po odejściu posłuszny piespotwierdzono w kwietniu 2021 r., że Powrócił do swojego poprzedniego pracodawcy.

Teraz, po oficjalnym ujawnieniu gry w tym roku letnia gra festNiebo Twitter przejął kontrolę Aby potwierdzić, że był dyrektorem kreatywnym nowej wersji.

„Tak dumny z naszego zespołu za niesamowitą pracę wykonaną przy remake’u zwiastuna The Last Of Us pokazanego na #sgf2022” – napisał Escayg.

Jeff Kelly rozmawia z Neilem Druckmanem w „The Last of Us”

„Ta gra była moim wstępem do tworzenia gier, więc w tym sensie stanowi dla mnie bardzo szczególne miejsce. Jestem zaszczycony, że mogę być dyrektorem kreatywnym tego nowego wydania!”

Gdzie indziej, Matthew Gallant, który pracował nad oryginalnym Last of Us jako projektant gry i jego kontynuacją jako główny projektant systemów, Potwierdził, że jest menedżerem gry na remake’u.

„Podekscytowany faktem, że otrzymałem rolę reżysera gry w części pierwszej The Last of Us, pracując u boku Shauna Escayga” – napisał Gallant.

„Byłem początkującym projektantem, gdy pracowałem nad oryginałem prawie dziesięć lat temu i miałem przyjemność ponownie odwiedzić tę ukochaną grę”.

zauważyć: Aby wyświetlić to włączenie, zezwól na stosowanie funkcjonalnych plików cookie w formacie Preferencje plików cookie.

Escayg był dyrektorem kreatywnym w Naughty Dog w latach 2011-2018, gdzie był animatorem oryginalnego Last of Us i reżyserem gry Nieznany: Utracone dziedzictwo, przed wyjazdem, aby dołączyć Kryształowa dynamika I pracuj nad Avengersami.

Następnie opuścił Crystal Dynamics w kwietniu 2021 roku, około osiem miesięcy po wydaniu Avengers, aby wrócić do Naughty Dog i pracować nad remake’iem Last of Us.

Wydajność Marvela Avengers ucierpiała częściowo z powodu Problemy techniczne obecne podczas startu. Ponadto brak treści popremierowych, w tym Opóźnienia w planowanych rozszerzeniach i wydaniach nowej generacji z gry, Przyczynić się do malejącej liczby graczy.

Po odejściu Escayga gra nadal cierpiała z powodu poważnych problemów. W listopadzie, Kwadratowy Enix i dynamika kryształów Usuń płatne dopalacze PD z gry Po reakcji fanów za ich wprowadzenie.