Sky przyznaje, że obsługa klienta jest niewystarczająca z powodu COVID-19 i napiętego rynku pracy

Sky przyznaje, że obsługa klienta jest niewystarczająca z powodu COVID-19 i napiętego rynku pracy
  • Sky mówi, że klienci muszą długo czekać, aby dostać się do call center
  • Zintensyfikowała starania o pozyskanie dodatkowego personelu
  • Abonent Sky powiedział, że firma zadzwoniła do bezpieczeństwa po tym, jak wjechał do Sky Główne biuro
  • Sky obiecuje wkrótce więcej informacji klientom Vodafone TV szukającym połączeń Sky

Telewizja Sky przyznała, że ​​obsługa klienta „nie jest tam, gdzie chcesz”, a abonenci zgłaszają frustrujące opóźnienia w dotarciu do call center.

Jeden z klientów powiedział, że pojechał do siedziby firmy w Mount Wellington w Auckland, gdzie znalazł innych niezadowolonych klientów, zanim recepcjoniści wezwali ochronę.

Rzecznik Sky, Chris Major, powiedział, że jego centrum telefoniczne zostało dotknięte przez Covid i napięty rynek pracy.

Firma płatnej telewizji obecnie odbiera połączenia od zaniepokojonych klientów, którzy chcą wstępnie zorganizować nowe połączenia Sky Wyłącz telewizor Vodafone Od końca września.

Czytaj więcej:
* Sky TV nie przekracza celu, jakim jest uruchomienie nowego Sky box
* Vodafone oferuje zwrot pieniędzy 40 000 klientom VodafoneTV
* Vodafone wycofuje się z rynku telewizyjnego, rezygnując z VodafoneTV

Mieszkanka Lincoln, Tracey MacLeod, jedna z około 100 000 gospodarstw domowych, które korzystały z telewizji Vodafone, powiedziała, że ​​​​ma „dwa tygodnie e-maili tam iz powrotem”, aby uporządkować swoje nowe połączenie Sky, ponieważ nadal spadało, gdy Sky było zawieszone.

Była jednak bardziej zaniepokojona tym, że trudno było skontaktować się ze Sky, aby nawiązać nowe połączenie w ośrodku opieki Te Oriwai prowadzonym przez Fundusz Urazów Mózgu Laury Fergusson, gdzie mieszka jej szwagier.

Jeden z pracowników „siedział godzinami, czekając godzinami” przez ostatnie dwa miesiące, próbując dostać się do Sky, mając nadzieję, że omówi instalację abonencką w obiekcie, aby zastąpić połączenia telewizyjne mieszkańców Vodafone, ale za każdym razem musiał się poddać, powiedział MacLeod.

READ  Epidemia Covid-19 Delta: jedyny supermarket w Katikati wyznaczony jako ważna lokalizacja

Dla niektórych mieszkańców placówki „oglądanie telewizji to ich życie” – powiedziała.

Mieszkająca w Lincoln, Tracey MacLeod, powiedziała, że ​​proces organizowania jej połączenia Sky wcale nie przebiegał płynnie.

dostarczony

Mieszkająca w Lincoln, Tracey MacLeod, powiedziała, że ​​proces organizowania jej połączenia Sky wcale nie przebiegał płynnie.

„Utrata części rutyny jest dla nich bardzo denerwująca i dlatego wywiera na pracowników jeszcze większą presję”.

Dyrektor placówki ds. usług mieszkaniowych, Deb Nind, powiedział, że Vodafone TV jest przystępną cenowo opcją dla mieszkańców, którzy chcą mieć telewizję we własnych pokojach, ponieważ pozwala na korzystanie z usługi nawet sześciu osobom.

– Ale to oczywiście nie byłoby możliwe.

Mieszkaniec Fielding, Bruce Lockhart, zwrócił się do mediów o radę na temat komunikacji ze Skye, mówiąc, że wszystko, czego próbował, wydawało się czekać 40 minut.

„Jestem ich klientem i chcę tylko promocji”.

Twórca Ponsonby, Mike Rippen, powiedział, że jego partner nie był w stanie skontaktować się ze Sky, aby ponownie dostarczyć pakiet do rugby, opisując ich usługę jako „diaboliczną”.

Powiedział, że około dwa tygodnie temu pojechał do siedziby Sky’s Mt Wellington i znalazł kolejkę rozzłoszczonych, starszych klientów proszących o pomoc z aplikacjami Sky.

„W pewnym sensie prowadziłem grupę”.

Repin powiedział, że recepcjonistki Sky wezwały ochronę, ale menedżer zgodził się rozwiązać jego problem po tym, jak „odciął” kontakt z graczem rugby Samem Cane’em.

„Reszta „Starej Brygady” zrobiła powolne klaśnięcie. To było naprawdę komiczne, jak kraj trzeciego świata. „

Mike Rippen, pracownik budowlany w Auckland, powiedział, że pracownicy Sky zadzwonili do ochrony, ale jego problem został rozwiązany po tym, jak jego nazwisko zrezygnowało z połączenia.

rzeczy

Mike Rippen, pracownik budowlany w Auckland, powiedział, że pracownicy Sky zadzwonili do ochrony, ale jego problem został rozwiązany po tym, jak jego nazwisko zrezygnowało z połączenia.

MacLeod powiedział, że były dyrektor generalny Sky, John Fillet, zaoferował, że poprowadzi jego Sky Box osobiście pięć lat temu, kiedy użyła adresu e-mail, którego jej partner w pracy musiał się z nim skontaktować.

READ  Kupujący po raz pierwszy, ekonomista widzi zmniejszoną konkurencję o domy

Ale powiedziała, że ​​pozostawiło ją to z mieszanymi uczuciami.

„Pierwszym było 'Wow’, drugim 'Dlaczego powinieneś zadzwonić do CEO, żeby to rozwiązał’?”

Major powiedział, że Sky zatrudnia więcej stałych i tymczasowych pracowników do swojego call center i zatrudnił firmę rekrutacyjną, która ma w tym pomóc.

„Nasze czasy oczekiwania nie są takie, jak byśmy chcieli, i przepraszamy klientów, którzy nie mogą szybko do nas dotrzeć” – powiedziała.

„Wiemy, że mamy przed sobą drogę, ale robimy postępy”.

Powiedziała, że ​​poziom usług „w całym kraju” został dotknięty przez Covid i napięty rynek pracy „i podobnie jak zespoły call center na całym świecie ciężko pracujemy, aby znaleźć najlepszych ludzi, którzy zajmą się naszymi klientami”.

Sky powiedział w aktualizacji dla klientów, że Nowa Niebiańska Skrzynia To wspierałoby oglądanie w rozdzielczości 4K, aplikacje internetowe i telewizyjne oraz polecenia głosowe prawdopodobnie nie byłyby dostępne aż do „wiosny” ze względu na zakłócenia w globalnym łańcuchu dostaw „a w szczególności niedobory chipów”.

Pionier powiedział, że Sky jest „w pełni świadomy” sytuacji klientów Vodafone TV, którzy mogą nadal oglądać Sky i bezpłatne kanały w tej usłudze, aż do jej zamknięcia.

„Zobowiązaliśmy się zapewnić, że mamy rozwiązanie Sky, do którego mogą się wprowadzić. W nadchodzących tygodniach udostępnimy więcej szczegółów i będziemy również w bezpośrednim kontakcie z klientami „- powiedziała.

Przyjmuje się, że Sky TV skontaktowało się w piątek z Funduszem ds. Uszkodzeń Mózgu Laury Fergusson po skontaktowaniu się z nią w celu uzyskania komentarza i wyraziło chęć rozważenia zorganizowania wspólnej usługi w stylu hotelowym dla mieszkańców.

Phoebe Newman

"Podróżujący ninja. Rozrabiaka. Badacz bekonów. Ekspert od ekstremalnych alkoholi. Obrońca zombie."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *