Spatial przenosi swój metaverse do sieci, sprzedając nieruchomości NFT

Przestrzenie konferencyjne 3D firmy Spatial były przeznaczone przede wszystkim do rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej. Teraz stały się internetowym salonem sprzedaży NFT.

moje miejsce

Zostałem zaproszony do nawiązania kontaktu z twórcami Spatial, mojej aplikacji do spotkań społecznościowych Metaverse używany wielokrotnie. Ale tym razem nie używaliśmy gogli VR. Właśnie łączyliśmy się na moim laptopie, patrząc na wirtualne domy NFT. Czy to jest miejsce? Strategie Metaverse W przyszłym roku?

Spatial był jednym z pierwszych odkrywców Miejsca spotkań w miejscu pracy w AR i VR. Jednak ostatni zwrot firmy dotyczy sieci. Znalazł nową ścieżkę finansową jako przestrzeń galerii i host dla twórców NFT i ich pracy, a według zespołu Spatial ma to więcej sensu w przeglądarkach internetowych na komputerach, tabletach i telefonach. Ale Spatial przechodzi również na bardziej wciągające transakcje NFT typu „sprzedaż i dzierżawa” Całe środowiska NFT Mogą być miejscem spotkań z ludźmi. Mówi, że te pliki mogą ostatecznie działać w aplikacjach Metaverse.

To, czy pliki NFT środowiska przestrzennego będą działać w różnych aplikacjach, zależy od tego, czy inne aplikacje obsługują format pliku GLB, w którym zostały utworzone. GLB to popularny format plików 3D dla rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej, ale nadal nie jest jasne, w jaki sposób metavers, takie jak martwe światy horyzontuna przykład będzie działać z plikami takimi jak ten.

Rzuciłem okiem na wyspę Pozo, przestrzeń z emblematycznymi obrazami, które miały znajdować się w 3333 roku, stworzone przez twórcę Raynauda. „Wydamy 64. Każdy może wejść, a jeśli chce kupić tę wyjątkową przestrzeń, może ją wybić i będzie jedną z 64 osób, które mają unikalny dostęp do tej przestrzeni. ” powiedział Jacob Lowenstein, Head of Business w Spatial, kiedy spotkaliśmy się na wyspie. Bozo in Spatial.Aplikacja przestrzenna skanuje portfel konta w poszukiwaniu tokena kryptograficznego transakcji, który następnie umożliwia dostęp do przestrzeni. zajmij się sprzedażą ludziom ich wyjątkowego domu i wyjątkowej przestrzeni w metawszechświecie” – mówi Loewenstein.

Na początku tego roku odwiedziłem jedną z pierwszych wirtualnych przestrzeni galerii Spatial, aby zobaczyć bardziej „tradycyjne” NFT, przyglądając się grafikom 2D i 3D za pomocą gogli VR, rozmawiając z twórcami, którzy udawali awatary. W przeglądarce internetowej wrażenia są prawie takie same, z wyjątkiem szerokiego poczucia zanurzenia w słuchawkach. Widzę, jak mój awatar porusza się na ekranie mojego laptopa i na ekranie wszystkich innych osób. Poruszam się za pomocą przycisków klawiatury i gładzika. Jedna wielka różnica, używając laptopa lub telefonu: mogę pokazać swoją twarz w bańce na ekranie wideo nad moim awatarem. To rodzaj interakcji twarzą w twarz, której wciąż brakuje w zestawach VR.

3- Pustelnia

Galeria Sztuki NFT w Ermitażu w Przestrzeni.

moje miejsce

Spatial pracował już nad przestrzeniami NFT dla galerii sztuki we współpracy z The Hermitage, NBA i wieloma innymi twórcami (odwiedziłem domową pracę na początku tego roku, przestrzeń NFT o nazwie dom Marsa Stworzony przez Krista Kim.)

Nie oznacza to, że Spatial żegna się z zestawami słuchawkowymi VR i AR: aplikacja nadal istnieje i uważam, że warto w nią wskoczyć jako bliższy sposób na eksplorację treści 3D lub sztuki. Jednak korzystanie ze zwykłego komputera z klawiaturą, interfejsem i wielozadaniowością ma wyraźne zalety, zwłaszcza w przypadku handlu. Współzałożyciel i dyrektor generalny Spatial, Anand Agarawalla, również wskazuje na znacznie większą liczbę osób, które przeglądarki mogą kontrolować za pomocą słuchawek. „Oczywiście byliśmy trochę sceptyczni” – mówi Agarawalla o wzroście przestrzennym związanym z NFT, ale uważa, że ​​zmiany odzwierciedlają to, czego chcą użytkownicy przestrzenni zainteresowani NFT. „Wzrost jest ostatnio niesamowity. Myślę, że potroił się w samym tylko ostatnim miesiącu i idzie prosto”.

W związku z tym, że szum metaverse trwa do 2022 roku, warto zauważyć, że jedna z wiodących firm zajmujących się VR i AR odchodzi od słuchawek. Metaverse nigdy nie dotyczył tylko gogli AR i VR, a krok w kierunku rozszerzenia dostępu wygląda na trend, który będzie kontynuowany w przyszłym roku, bez względu na to, jaki nowy sprzęt się pojawi.

READ  Samsung przedstawia swoje pierwsze monitory do gier HDR10+ na targach CES 2022

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *