Steam publikuje nowe wytyczne dotyczące zasobów graficznych, które ograniczają użycie tekstu

Steam zaktualizował swoje wytyczne dotyczące zasobów graficznych w sklepie, aby uczynić je „tak przejrzystymi i prostymi, jak to tylko możliwe dla klientów”.

w Post na blogu Opisując nowe zasady, Valve wyjaśniło, że od teraz obrazy banerów muszą być ograniczone do „grafiki gry, nazwy gry i wszelkich oficjalnych napisów” i nie mogą zawierać:

  • ocena ocen
  • Mała nagroda
  • Wskaźniki rabatów
  • Promuj inny produkt
  • Różne teksty

Dotyczy to wszelkich zasobów graficznych Sklepu, które według Steam są „obrazami logo (zwanymi „Capsami” w Steamworks), które reprezentują Twoją grę w całym Sklepie”.


Przykład dostarczony przez Valve pokazuje, czego nie powinno się wyświetlać na banerach od 1 września

Nowe wytyczne wejdą w życie 1 września 2022 r., a Valve doda, że ​​„Każda gra, która nie jest zgodna z tymi zasadami, może mieć ograniczenia widoczności w Sklepie Steam i nie będzie mogła być wyświetlana podczas oficjalnych wyprzedaży i wydarzeń Steam”.

Jednym z powodów ograniczania tekstu do zasobów graficznych jest to, że kopia jest zwykle napisana w języku angielskim, co „izoluje znaczną część nieanglojęzycznych odbiorców Steam”.

Jednak w przypadku „dużej aktualizacji, nowego wydarzenia sezonowego, karty bitewnej, DLC lub nowej zawartości podobnej do gry” dodatkowa kopia będzie dozwolona, ​​ale tylko z funkcją o nazwie „Zastąpienie grafiki kapsuły” i będzie ograniczona do jednego miesiąca.

Każdy tekst użyty w zasobach graficznych w tym przypadku „musi być przetłumaczony co najmniej na ten sam zestaw języków, które obsługuje gra” (oryginalny fokus).

W 2020 roku Valve to ujawniło Uproszczony chiński stał się dominującym językiem wśród użytkowników Steam.

READ  Pakiet Fortnite Crew, styczeń 2022, zawiera Snow Stealth Slon

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top