Właściciel Legolandu tworzy gry wykorzystujące rzeczywistość rozszerzoną, aby przyciągnąć gości

Właściciel Legolandu tworzy gry wykorzystujące rzeczywistość rozszerzoną, aby przyciągnąć gości

Otrzymuj bezpłatne aktualizacje dla VR i AR

Merlin Entertainments, właściciel Legolandu, tworzy gry wykorzystujące rzeczywistość rozszerzoną na podstawie programów telewizyjnych psi patrol I Gra w kałamarnice W niektórych miejscach, próbując przyciągnąć więcej odwiedzających.

Interaktywne pokoje gier obsługiwane przez firmę Immersive Gamebox zajmującą się rzeczywistością rozszerzoną zostaną początkowo udostępnione do końca tego roku w dwóch lokalizacjach Merlin w Niemczech i Australii w ramach wielomilionowej umowy licencyjnej. Prawdopodobnie już w przyszłym roku zostanie on rozszerzony i obejmie kolejne ze 140 lokalizacji operatora parku rozrywki na całym świecie.

Maksymalnie sześciu użytkowników zakłada maski wyposażone w czujniki śledzenia ruchu i wchodzi do pokoju gier, w którym mogą wybierać spośród szerokiej gamy gier wykorzystujących technologię wykorzystującą mapowanie wyświetlaczy, ekrany dotykowe i dźwięk przestrzenny. W każdej lokalizacji będzie osiem pokoi gier. Pierwsze dwa obiekty stanowią część przedsiębiorstwa Merlin’s Midway Attractions, które prowadzi muzeum figur woskowych Madame Tussauds.

Immersive, które działa w 25 lokalizacjach, głównie w Europie i USA, oferuje gry tematyczne oparte na programach telewizyjnych dla dzieci, takie jak Baranek Shaun I psi patrolA także gry dla nastolatków i młodych dorosłych, takie jak Gra w kałamarnice I Fajowy pałac.

„To sposób na zdjęcie słuchawek w ciemnym pokoju i rozmowę z przyjaciółmi grającymi w gry, a także wyjście z domu, bycie aktywnym i towarzyskim” – powiedział dyrektor generalny Merlin, Scott O’Neill, który zdecydował się zawrzeć umowę licencyjną po odwiedzać. Wciągająca lokalizacja w Nowym Jorku. Dodał, że spodziewa się w przyszłości „zobaczyć wiele takich rzeczy” w posiadłości Merlina.

Merlin, który w zeszłym roku osiągnął zysk przed opodatkowaniem w wysokości 136 mln funtów, wykorzystał umowy dotyczące własności intelektualnej z producentami zabawek i studiami filmowymi, aby poszerzyć swoją ofertę atrakcji i przejażdżek po parkach rozrywki, w tym pierwszy samodzielny park tematyczny Świnki Peppy uruchomiony w zeszłym roku i roller kolejki górskie, takie jak Świat Jumanji w parku tematycznym Chessington w Wielkiej Brytanii.

READ  Jak obejrzeć konferencję prasową Panasonic CES 2024

Will Dean, założyciel Immersive, powiedział, że partnerstwa jego firmy w zakresie własności intelektualnej – w tym umowy z Netfliksem, Sony i Paramount – sprawiły, że działalność ta „bardzo uzupełnia się” z tym, co próbował osiągnąć Merlin, dodając, że „ambicją jest wzrost do kilkuset witryny razem”. . w ciągu najbliższych kilku lat.”

Jednak George Jegiashvili, analityk w firmie konsultingowej Omdia, stwierdził, że jest „sceptyczny” co do istnienia „ogromnego, niewykorzystanego rynku gier wykorzystujących rzeczywistość rozszerzoną”. Zamiast być „naprawdę przełomową rzeczą”, Immersive było „ewolucją istniejących gier arkadowych” – powiedział Jegiashvili.

„On był [virtual reality] „Dla ludzi, którzy mają przyjaciół w prawdziwym świecie” – powiedział Dean, który założył także markę torów przeszkód Tough Mudder. „Największym problemem VR jest to, że tak naprawdę nie przebywasz ze znajomymi”. Dean powiedział, że we wszystkich grach immersyjnych gracze współpracują, a nie grają przeciwko sobie.

Immersive, które w tym roku ma osiągnąć rentowność dzięki oczekiwanym przychodom w wysokości około 25 milionów funtów, planuje do końca przyszłego roku ekspansję na prawie 200 lokalizacji na całym świecie.

Dean szacuje, że do końca tego roku będzie obsługiwać około miliona klientów, głównie rodzin i grup korporacyjnych.

Dean przewidział, że w pewnym momencie Merlin będzie mógł kupić jego firmę. Merlin „chce stworzyć pełen zakres rodzajów działalności” – powiedział. Może pewnego dnia odwrócą się i powiedzą nam: Jesteśmy lepsi od Ciebie w sprzedaży napojów i T-shirtów. . . Musisz stać się częścią rodziny Merlina.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *