Zobacz, jak szybko BMW M3 Competition zdaje test Mohsa

Zobacz, jak szybko BMW M3 Competition zdaje test Mohsa

Wersja sportowego sedana z napędem na tylne koła tym razem przechodzi przez pachołki.

BMW M3 Competition to potężna, sportowa limuzyna łącząca moc i doskonałe prowadzenie. Zobaczmy, jak poradzi sobie z trudnym testem łosia.

Szwecja Technikens Värld Ta ocena jest w toku. Aby przejechać, pojazd musi przejechać przez pachołki z prędkością co najmniej 44,7 mil na godzinę (72 kilometry na godzinę) przy pełnym obciążeniu do dopuszczalnej masy całkowitej.

Napęd na tylne koła M3 Competition zdaje egzamin bez żadnych problemów. Udaje mu się wykonać manewr, ruszając z prędkością 47,2 mil na godzinę (76 km / h). Teknikens Värld mówi, że samochód jest „niezwykle łatwy w obsłudze”. W środku oceny jest lekkie niedopowiedzenie.

BMW M3 Competition jest wyposażone w podwójnie turbodoładowany 3-litrowy rzędowy sześciocylindrowy silnik o mocy 503 KM i momencie obrotowym 479 Nm. Ośmiobiegowa automatyczna skrzynia biegów pozwala samochodowi osiągnąć 60 mil na godzinę w 3,8 sekundy. Kierowcy mogą wybierać spośród różnych trybów pracy silnika, podwozia i wspomagania kierownicy, aby dostosować ustawienia do swoich preferencji.

Od czasu wprowadzenia na rynek zwykłych modeli M3 i Competition, BMW rozszerzyło ofertę o wariant CS. Nadal wykorzystuje 3,0-litrowy rzędowy sześciocylindrowy silnik z podwójnym turbodoładowaniem, ale dodatkowe dostrojenie zwiększa moc wyjściową do 543 KM i 479 funtów na stopę. Jedyną opcją układu napędowego jest ośmiobiegowa automatyczna skrzynia biegów i napęd na wszystkie koła z możliwością wyboru trybu napędu na tył. Sedan osiąga 60 mil na godzinę w 3,2 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 188 mil na godzinę.

M3 CS zrzuca również około 75 funtów, wykorzystując plastikowe części wzmocnione włóknem węglowym. Obejmuje maskę, przedni spojler, nakładki na lusterka, dach, tylny dyfuzor i spojler bagażnika. Materiały pojawiają się na wewnętrznej stronie rozdzielnicy, konsoli środkowej i elementach wykończenia.

READ  Tecno Camon 18P ma również ekran 120 Hz i układ Helio G96, Camon 18 stawia na 90 Hz

W Stanach Zjednoczonych CS zaczyna się od 119 695 USD po opłacie docelowej w wysokości 995 USD.

Halo na szczycie obecnej gamy M3 i M4 to Limited Range 3.0 CSL. BMW robi ich tylko 50. Samochód ma znacznie bardziej agresywne nadwozie niż pozostałe warianty. W tym przebraniu, podwójnie turbodoładowany 3,0-litrowy rzędowy sześciocylindrowy silnik o mocy 553 KM i 404 lb-ft jest rozprowadzany przez sześciobiegową manualną skrzynię biegów na tylne koła. Pracownicy BMW ręcznie wykonują niektóre elementy z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym do tych samochodów.

Więcej dyskusji na temat M3 można znaleźć w tym odcinku programu Krążąc wokół samochodów:

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *