1992 Mercedes-Benz 600 SEL Restomod 615 KM z 7,2L V12

1992 Mercedes-Benz 600 SEL Restomod 615 KM z 7,2L V12

Renntech to jedno z pierwszych nazwisk w modyfikacji produktów Mercedes-Benz. Kiedy firma twierdzi, że buduje idealnego SEL 1992600, warto zwrócić na to uwagę. Rezultatem jest S76R, a sedan ma najmocniejszy wolnossący silnik V12 w historii firmy.

Renntech zaczyna się od mercedes M120 6.0L V12.0 Napełnia i rozdmuchuje silnik do masywnego 7.6L. Nowe wnętrze zawiera tytanowe korbowody i krzywki AMG. Są głowice stożkowe, sprężyny zaworów o strukturze plastra miodu i serwery tytanowe. Trzydziestofuntowy wtryskiwacz paliwa zasila benzynę.

Silnik oddycha dzięki specjalnej konstrukcji skrzynek powietrznych Renntech. Gazy spalinowe przechodzą przez głowice ze stali nierdzewnej o równej długości, napędzając katalizatory i poczwórne tłumiki. Z tyłu wystają końcówki wydechu z polerowanej stali nierdzewnej.

Przy całej tej pracy V12 wytwarza 615 KM (459 kW) przy 5500 obr./min. Maksymalny moment obrotowy 703 lb-ft (953 Nm) jest dostępny w zakresie od 4250 do 4500 obrotów. Ta moc pozwala samochodowi osiągnąć 60 mil na godzinę (96 km/h) w niskim zakresie 5 sekund. Maksymalna prędkość to 155 mph (249 km/h).

RENNtech S76R 1992 Mercedes-Benz 600 SE
RENNtech S76R 1992 Mercedes-Benz 600 SE

Podobnie jak 1992600 SEL, ten sedan zwykle jest wyposażony w czterobiegową automatyczną skrzynię biegów. Renntech zastępuje to zmodernizowanym pięciobiegowym automatem z 1996 r. Dodatkowo tuner dodaje mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu OS Giken.

Oprócz naprawy silnika Renntech oferuje to Klasa S. Karbonowo-ceramiczne tarcze Restomod mierzą 15,83” (402 mm) z przodu z sześciotłokowymi zaciskami i 14,17” (360 mm) z czterotłokowymi zatyczkami z tyłu.

Zawieszenie składa się z krótszych sprężyn śrubowych, a Renntech dodaje system adaptacyjnych amortyzatorów drugiej generacji.

Dostrojony 600 SEL wygląda na zewnątrz niemal fabrycznie. Renntech dodaje własny przedni rozdzielacz, spojler na krawędź bagażnika i wentylowane listwy boczne. Istnieje również pakiet AMG Ground Effects. Sedan jeździ na jednorazowych felgach z kutego aluminium, które mają wymiary 19 x 9 cali z przodu i 19 x 10,5 cali z tyłu. Firma montuje opony Michelin Pilot Sport 4 S.

READ  Techland nie reklamuje Dying Light 3, tylko sonduje graczy w poszukiwaniu potencjalnych bohaterów

Renntech zachowuje oryginalny wygląd wnętrza, ale dodaje kilka nowoczesnych ulepszeń. Są nowe siedzenia i pokryte haftem diamentowym. Duża część wykończenia wykonana jest z włókna węglowego, a podsufitkę wykonano z Alcantary. Firma zastępuje oryginalne siedzenie dwoma indywidualnie regulowanymi siedzeniami. Zestaw stereo jest teraz kompatybilny ze smartfonem.

Renntech zbudował S76R jako model jednorazowy, ale można go również traktować jako dowód koncepcji. Firma pobiera prowizje za więcej. Ogłoszenie firmy nie zawiera szczegółów cenowych. Wydaje się, że to jeden z tych przypadków, w których jeśli musisz zapytać, po prostu nie możesz tego znieść.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *