NVIDIA przyspiesza rewolucję w grach komputerowych z wykorzystaniem grafiki neuronowej na targach GDC dzięki nowym grom i narzędziom DLSS 3 na komputery PC

NVIDIA przyspiesza rewolucję w grach komputerowych z wykorzystaniem grafiki neuronowej na targach GDC dzięki nowym grom i narzędziom DLSS 3 na komputery PC

Potęga sztucznej inteligencji NVIDIA DLSS 3 pojawia się w nowych grach AAA, w tym w Diablo IV; Utwórz publicznie dostępną platformę DLSS dla programistów w GDC

Przed przyszłotygodniową konferencją Game Developers Conference (GDC) firma NVIDIA ogłosiła rozszerzoną listę gier i nowych wtyczek programistycznych dla technologii NVIDIA DLSS 3.

Najnowsza technologia NVIDIA Deep Learning Super Sampling (DLSS) oparta na sztucznej inteligencji jest teraz obsługiwana w wielu przebojowych grach i franczyzach oraz jest zintegrowana z silnikiem Unreal Engine, jednym z najpopularniejszych silników gier na świecie. Firma udostępnia również publicznie wtyczkę DLSS Frame Generation, aby jeszcze bardziej ułatwić programistom wdrażanie tej technologii.

„Grafika neuronowa zrewolucjonizowała gry od czasu ich wprowadzenia z technologią NVIDIA DLSS, a teraz wznosimy ją na nowy poziom” — powiedział Matt Wuebbling, wiceprezes ds. światowego marketingu kart graficznych w firmie NVIDIA. Franczyzy gier komputerowych, takie jak Diablo I Horyzont Forzy I nowa Bethesda Redfall Podnieś poprzeczkę w zakresie jakości obrazu dzięki oszałamiającej grafice, a jednocześnie korzystaj z technologii DLSS, aby rozgrywka była płynna jak jedwab. „

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2018 r. technologia NVIDIA DLSS przewodzi neuronowej rewolucji graficznej w grach komputerowych. Neural Graphics przeplata sztuczną inteligencję i grafikę, tworząc szybki proces renderowania, który stale się uczy i ulepsza. Zamiast natywnie wyświetlać każdy piksel w klatce, DLSS pozwala grze wyświetlić 1/8 piksela, a następnie wykorzystuje rdzenie Tensor AI i GeForce RTX™ do odbudowy pozostałych pikseli, radykalnie podwajając liczbę klatek na sekundę, zapewniając jednocześnie wysoką rozdzielczość , wysokiej jakości obrazy, które konkurują z oryginalną rozdzielczością.

Diablo IV, Forza Horizon 5, Redfall – DLSS 3 w największych grach i największych franczyzach
iść na randkę, Ponad 270 gier i aplikacji Wykorzystanie technologii NVIDIA DLSS jako akceleratora wydajności opartego na sztucznej inteligencji. DLSS 3, najnowsza wersja tej technologii, jest dostępna w 28 wydanych grach i uzyskała certyfikat 7 razy szybsza niż DLSS 2 w ciągu pierwszych 6 miesięcy każdego wydania.

READ  Aplikacja Horse Racing Idols wnosi nowe życie na japoński rynek gier mobilnych

Wśród wyczekiwanych gier, które zostaną dodane do listy DLSS Forza Horizon 5która została uznana przez kilka mediów za najlepszą grę wyścigową wszechczasów w otwartym świecie i obecnie ma najwyższą ocenę ze wszystkich gier wyścigowych śledzonych przez OpenCritic. Forza Horizon 5która już obsługuje ray tracing, zostanie zaktualizowana do wersji DLSS 3 28 marca.

czerwony spadek, Wyczekiwana przez Bethesdę, kooperacyjna strzelanka FPS z otwartym światem od Pillars of Austin, wielokrotnie nagradzanego zespołu odpowiedzialnego za ofiara I obraźliwyuruchomiona 2 maja z DLSS 3.

Ponadto, Diablo IVnajnowsza wersja definicji typu Diablo Seria — wiele gier uważanych za jedne z najlepszych wszechczasów — zostanie uruchomiona 6 czerwca wraz z DLSS 3.

Wspieraj płynną grę Diablo IV jest priorytetem dla Blizzarda” — powiedział Michael Bukowski, Diablo IV Dyrektor artystyczny w Blizzard Entertainment. „Jesteśmy podekscytowani wysoką liczbą klatek na sekundę Diablo IV Działa na urządzeniach z serii NVIDIA GeForce RTX 40 i DLSS 3.”

dodatkowy PC Games ogłasza wsparcie NVIDIA DLSS na GDC obejmuje firma oszustwa, sprzęgło, małe ż: dzikie przetrwanie I Egzaminy końcowe. Zobaczyć plik Pełna lista 270 gier i aplikacji obsługujących DLSS.

Utwórz publicznie dostępną platformę DLSS dla programistów w GDC
NVIDIA udostępni publicznie wtyczki DLSS Frame Generation podczas GDC, umożliwiając większej liczbie programistów włączenie technologii zwiększającej liczbę klatek na sekundę do ich gier i aplikacji.

Generowanie struktury DLSS będzie dostępne za pośrednictwem NVIDIA Streamlineopen source, platformę wielu dostawców, która upraszcza integrację technologii ultra-wysokiej rozdzielczości z grami i aplikacjami 3D.

Technologia DLSS jest stale ulepszana dzięki ciągłym szkoleniom na superkomputerze AI firmy NVIDIA. Publiczna wersja będzie zawierać najnowsze ulepszenia DLSS wprowadzone na początku tego roku, w tym:

  • DLSS Frame Generation lepiej wykorzystuje dane silnika gry, poprawiając stabilność interfejsu użytkownika i jakość obrazu podczas szybkiej akcji.
  • DLSS Super Resolution poprawia tryb Ultra Performance, zapewniając lepszą stabilizację szczegółów i lepszą ogólną jakość obrazu.
  • DLAA poprawia jakość obrazu, redukuje cienie i poprawia wygładzanie krawędzi w scenariuszach o wysokim kontraście.

Integracja z Unreal Engine 5.2, dodanie DLSS 3 do gier Unreal Engine jest prostsze niż kiedykolwiek
Firmy NVIDIA i Epic ogłosiły integrację technologii NVIDIA DLSS 3 z popularnym silnikiem gier Unreal Engine (UE). Unreal Engine to otwarte, zaawansowane narzędzie do tworzenia grafiki 3D w czasie rzeczywistym, które daje twórcom gier i twórcom swobodę i kontrolę nad dostarczaniem rozwijających się treści 3D w czasie rzeczywistym, interaktywnych doświadczeń i wciągających wirtualnych światów. Wtyczka DLSS 3 zadebiutuje w UE 5.2, ułatwiając każdemu programiście przyspieszenie działania gry lub aplikacji.

„NVIDIA DLSS 3 oferuje naprawdę imponującą technologię generowania klatek, a wtyczka Unreal Engine 5.2 zapewni programistom niesamowitą możliwość zwiększenia jakości i wydajności ich gier” — powiedział Nick Penwarden, wiceprezes ds. inżynierii w Epic Games.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *