NVIDIA przyspiesza rewolucję w grach komputerowych z wykorzystaniem grafiki neuronowej na targach GDC dzięki nowym grom i narzędziom DLSS 3 na komputery PC

NVIDIA przyspiesza rewolucję w grach komputerowych z wykorzystaniem grafiki neuronowej na targach GDC dzięki nowym grom i narzędziom DLSS 3 na komputery PC

Potęga sztucznej inteligencji NVIDIA DLSS 3 pojawia się w nowych grach AAA, w tym w Diablo IV; Utwórz publicznie dostępną platformę DLSS dla programistów w GDC

Przed przyszłotygodniową konferencją Game Developers Conference (GDC) firma NVIDIA ogłosiła rozszerzoną listę gier i nowych wtyczek programistycznych dla technologii NVIDIA DLSS 3.

Najnowsza technologia NVIDIA Deep Learning Super Sampling (DLSS) oparta na sztucznej inteligencji jest teraz obsługiwana w wielu przebojowych grach i franczyzach oraz jest zintegrowana z silnikiem Unreal Engine, jednym z najpopularniejszych silników gier na świecie. Firma udostępnia również publicznie wtyczkę DLSS Frame Generation, aby jeszcze bardziej ułatwić programistom wdrażanie tej technologii.

„Grafika neuronowa zrewolucjonizowała gry od czasu ich wprowadzenia z technologią NVIDIA DLSS, a teraz wznosimy ją na nowy poziom” — powiedział Matt Wuebbling, wiceprezes ds. światowego marketingu kart graficznych w firmie NVIDIA. Franczyzy gier komputerowych, takie jak Diablo I Horyzont Forzy I nowa Bethesda Redfall Podnieś poprzeczkę w zakresie jakości obrazu dzięki oszałamiającej grafice, a jednocześnie korzystaj z technologii DLSS, aby rozgrywka była płynna jak jedwab. „

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2018 r. technologia NVIDIA DLSS przewodzi neuronowej rewolucji graficznej w grach komputerowych. Neural Graphics przeplata sztuczną inteligencję i grafikę, tworząc szybki proces renderowania, który stale się uczy i ulepsza. Zamiast natywnie wyświetlać każdy piksel w klatce, DLSS pozwala grze wyświetlić 1/8 piksela, a następnie wykorzystuje rdzenie Tensor AI i GeForce RTX™ do odbudowy pozostałych pikseli, radykalnie podwajając liczbę klatek na sekundę, zapewniając jednocześnie wysoką rozdzielczość , wysokiej jakości obrazy, które konkurują z oryginalną rozdzielczością.

Diablo IV, Forza Horizon 5, Redfall – DLSS 3 w największych grach i największych franczyzach
iść na randkę, Ponad 270 gier i aplikacji Wykorzystanie technologii NVIDIA DLSS jako akceleratora wydajności opartego na sztucznej inteligencji. DLSS 3, najnowsza wersja tej technologii, jest dostępna w 28 wydanych grach i uzyskała certyfikat 7 razy szybsza niż DLSS 2 w ciągu pierwszych 6 miesięcy każdego wydania.

READ  Cervoz wprowadza na rynek dysk SSD M.2 2230 (klucz A+E) NVMe dla Edge AI w ultraprzenośnych komputerach

Wśród wyczekiwanych gier, które zostaną dodane do listy DLSS Forza Horizon 5która została uznana przez kilka mediów za najlepszą grę wyścigową wszechczasów w otwartym świecie i obecnie ma najwyższą ocenę ze wszystkich gier wyścigowych śledzonych przez OpenCritic. Forza Horizon 5która już obsługuje ray tracing, zostanie zaktualizowana do wersji DLSS 3 28 marca.

czerwony spadek, Wyczekiwana przez Bethesdę, kooperacyjna strzelanka FPS z otwartym światem od Pillars of Austin, wielokrotnie nagradzanego zespołu odpowiedzialnego za ofiara I obraźliwyuruchomiona 2 maja z DLSS 3.

Ponadto, Diablo IVnajnowsza wersja definicji typu Diablo Seria — wiele gier uważanych za jedne z najlepszych wszechczasów — zostanie uruchomiona 6 czerwca wraz z DLSS 3.

Wspieraj płynną grę Diablo IV jest priorytetem dla Blizzarda” — powiedział Michael Bukowski, Diablo IV Dyrektor artystyczny w Blizzard Entertainment. „Jesteśmy podekscytowani wysoką liczbą klatek na sekundę Diablo IV Działa na urządzeniach z serii NVIDIA GeForce RTX 40 i DLSS 3.”

dodatkowy PC Games ogłasza wsparcie NVIDIA DLSS na GDC obejmuje firma oszustwa, sprzęgło, małe ż: dzikie przetrwanie I Egzaminy końcowe. Zobaczyć plik Pełna lista 270 gier i aplikacji obsługujących DLSS.

Utwórz publicznie dostępną platformę DLSS dla programistów w GDC
NVIDIA udostępni publicznie wtyczki DLSS Frame Generation podczas GDC, umożliwiając większej liczbie programistów włączenie technologii zwiększającej liczbę klatek na sekundę do ich gier i aplikacji.

Generowanie struktury DLSS będzie dostępne za pośrednictwem NVIDIA Streamlineopen source, platformę wielu dostawców, która upraszcza integrację technologii ultra-wysokiej rozdzielczości z grami i aplikacjami 3D.

Technologia DLSS jest stale ulepszana dzięki ciągłym szkoleniom na superkomputerze AI firmy NVIDIA. Publiczna wersja będzie zawierać najnowsze ulepszenia DLSS wprowadzone na początku tego roku, w tym:

  • DLSS Frame Generation lepiej wykorzystuje dane silnika gry, poprawiając stabilność interfejsu użytkownika i jakość obrazu podczas szybkiej akcji.
  • DLSS Super Resolution poprawia tryb Ultra Performance, zapewniając lepszą stabilizację szczegółów i lepszą ogólną jakość obrazu.
  • DLAA poprawia jakość obrazu, redukuje cienie i poprawia wygładzanie krawędzi w scenariuszach o wysokim kontraście.

Integracja z Unreal Engine 5.2, dodanie DLSS 3 do gier Unreal Engine jest prostsze niż kiedykolwiek
Firmy NVIDIA i Epic ogłosiły integrację technologii NVIDIA DLSS 3 z popularnym silnikiem gier Unreal Engine (UE). Unreal Engine to otwarte, zaawansowane narzędzie do tworzenia grafiki 3D w czasie rzeczywistym, które daje twórcom gier i twórcom swobodę i kontrolę nad dostarczaniem rozwijających się treści 3D w czasie rzeczywistym, interaktywnych doświadczeń i wciągających wirtualnych światów. Wtyczka DLSS 3 zadebiutuje w UE 5.2, ułatwiając każdemu programiście przyspieszenie działania gry lub aplikacji.

„NVIDIA DLSS 3 oferuje naprawdę imponującą technologię generowania klatek, a wtyczka Unreal Engine 5.2 zapewni programistom niesamowitą możliwość zwiększenia jakości i wydajności ich gier” — powiedział Nick Penwarden, wiceprezes ds. inżynierii w Epic Games.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *