Game Developers Conference 2022 kończy się największą konferencją w San Francisco od początku pandemii z 17 000 uczestnikami

Game Developers Conference 2022 kończy się największą konferencją w San Francisco od początku pandemii z 17 000 uczestnikami

GDC 2023 powróci do Moscone Center 20 marca 2023 r.

W konferencji wzięło udział ponad 1000 prelegentów, 200 wystawców, 600 wykładów, tutoriale, okrągłe stoły, nagrody Independent Games Festival Awards, Game Developers Choice Awards i nie tylko.

San Francisco 28 marca 2022 r.– (drut roboczy) – 2022 Game Developers Conference (GDC), największe na świecie i najdłużej organizowane wydarzenie służące profesjonalistom w dziedzinie sztuki i nauki w branży gier, zakończyło dziś 36. edycję, po tygodniu spędzonym na nawiązywaniu kontaktów, nauce i inspiracji. Konferencja była największa w San Francisco w ciągu ostatnich dwóch lat, w sumie 12 000 profesjonalistów z branży uczestniczyło w Moscone Convention Center w San Francisco w dniach 21-25 marca, a kolejne 5000 dołączyło na wirtualnej platformie konferencji, która była dostępna dla zwiększyć dostęp dla uczestników do 17 000 osób. Konferencja nadała priorytet zdrowiu i bezpieczeństwu wszystkich uczestników i wymagała dowodu szczepień oraz noszenia masek na twarz w pomieszczeniach. GDC powróci do Moscone Convention Center od poniedziałku 20 marca do piątku 24 marca 2023 roku. Nabór wniosków na GDC 2023 rozpocznie się latem.

Ponad 1000 prelegentów wzięło udział w GDC 2022 podczas ponad 600 wykładów, warsztatów, dyskusji przy okrągłym stole i wydarzeń sieciowych, wirtualnie łącząc społeczność twórców gier. Ponad 200 wystawców zaprezentowało najnowszą technologię, oprogramowanie i usługi na GDC Expo Floor, w tym liderzy branży, tacy jak Amazon, AMD, ARM, Google, Nintendo, Unity, Wemade i nie tylko. Expo Floor oferowało również uczestnikom możliwość zagrania w jedne z najbardziej ekscytujących i nieograniczonych gier niezależnych, spotkania z twórcami na stoisku Independent Games Festival (IGF) i doświadczenia wyjątkowych pokazów gier na alt.ctrl.GDC Expo jest domem dla gier które używają alternatywnych konsol.

Konferencja obejmowała wnikliwe sesje z udziałem największych nazwisk w elektronicznej rozrywce. Josh Wardle, twórca globalnego fenomenu Wordle, Opowiedział o tym, jak wszechobecna gra słowna była tworzona, uprawiana i sprzedawana, skupiając się na wszystkich błędach popełnionych na drodze do statusu wielkiego hitu. Godne uwagi głosy mówiły o lekcjach wyciągniętych z tworzenia udanych gier, w tym: Baldur’s Gate 3, Starcie KlanówA Horizon Forbidden West, Life is Strange: True Colors, Marvel’s Guardians of the Galaxy, Psychonauts 2, Ratchet and Clank: Rift ApartA sobole, ten Gwiezdne wojny: Galaxy Starcruiser Doświadczenie w świecie Disneya, takie klasyki jak Wolfenstein 3D A Q Bert I wiele więcej.

READ  Jak włączyć kontrolę uniwersalną w macOS Monterey beta 5

Głównym tematem GDC była wieloczęściowa prezentacja „GDC Main Stage: The Developer’s Renaissance”, która skupiała się na przyszłości tworzenia gier i ewoluującym miejscu pracy z wybitnymi prelegentami z Eidos-Montréal, PlayStation Studios i Devolver Digital/DeepWell DTx. Prelegenci dyskutowali o znalezieniu właściwej równowagi w zdalnym/hybrydowym środowisku pracy, przyjęciu silniejszego podejścia do kwestii różnorodności, uczciwości i integracji w miejscu pracy oraz umożliwieniu programistom „delikatnego zabicia”.

GDC 2022 uczciło w zeszłym roku najlepszych programistów, przyznając nagrody 24. dorocznego festiwalu gier niezależnych (IGF) i 22. dorocznej nagrody Game Developers Choice Awards. Gry Daniel Mullins to krzywoliniowy gatunek, gra typu roguelike w budowanie talii, szyfrowanie, Przeszła do historii, będąc pierwszą grą, która tego samego wieczoru wygrała Seumas McNally Grand Prix w konkursie IGF Awards i Game of the Year podczas Game Developers Choice Awards. Archiwum obchodów IGF i GDCA można znaleźć na stronie internetowej http://twitch.tv/gdc.

powiedziała Katie Stern, która nadzoruje GDC jako wiceprezes ds. mediów rozrywkowych w firmie Informa Tech. „Lekcje, osiągnięcia i ludzie, którzy ukształtowali GDC 2022, jasno pokazały, że społeczność branży gier wideo jest silniejsza niż kiedykolwiek i już jesteśmy bardzo podekscytowani tym, co ma nadejść podczas GDC 2023”.

Więcej informacji znajdziesz na konferencji Game Developers Conference. www.gdconf.com. Witryna GDC Vault — www.gdcvault.com W nadchodzących tygodniach zapewnisz dostęp do różnorodnych wykładów i sesji GDC. Posiadacze GDC All Access Pass i indywidualni subskrybenci Vault uzyskają dostęp do setek sesji wideo z GDC 2022 i poprzednich programów GDC. Oficjalne zdjęcia z konferencji dostępne są na koncie GDC Flickr: www.flickr.com/photos/officialgdc/.

O GDC

Game Developers Conference (GDC) to największe na świecie profesjonalne wydarzenie branży gier z treściami definiującymi rynek dla programistów, artystów, producentów, projektantów gier, profesjonalistów audio, decydentów biznesowych i innych osób zaangażowanych w tworzenie interaktywnych gier i wciągających doświadczeń. GDC przez cały rok gromadzi globalną społeczność twórców gier poprzez wydarzenia i media cyfrowe, w tym GDC Masterclass, GDC Vault, gamedeveloper.com, przewodnik po karierze gier, Independent Games Festival, Summit i nagrody Game Developers Choice Awards.

READ  Apple Seeds udostępnia szóstą wersję beta iOS 17 i iPadOS 17 dla programistów

GDC jest organizowane przez Informa PLC, wiodącą grupę usług informacyjnych B2B i największego na świecie organizatora wydarzeń B2B. Aby dowiedzieć się więcej i uzyskać najnowsze wiadomości i informacje odwiedź www.informa.pl.

Zobacz wersję źródłową na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220328005816/ar/

Łączność

Logan Lambton
Czterdzieści i czterdzieści kontaktów
[email protected]

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *