Oficjalna premiera tylnego koła Parcours Classified Powershift z tarczą do użytku potrójnego i TT

Oficjalna premiera tylnego koła Parcours Classified Powershift z tarczą do użytku potrójnego i TT

Brytyjska marka Parcours i belgijski producent przekładni w piaście Classified wprowadzili na rynek pierwsze tylne koło z pełną tarczą, które zawiera dwubiegową przekładnię w piaście. Układ napędowy zastępuje przednią i podwójną tarczę, zapewniając korzyści aerodynamiczne. Pozwala także rowerzystom na użycie większego łańcucha i zębatek w celu zwiększenia wydajności układu napędowego.

Nowe koło tarczowe Parcours Classified Powershift wykorzystuje właściwości aerodynamiczne Koło Parcours Disc2wprowadzony na rynek w październiku 2022 r. W momencie wprowadzenia na rynek Parcours twierdził, że to koło ważyło 1240 gramów, przystosowane do zastosowania bezdętkowego, a jego wewnętrzna szerokość obręczy 22,5 mm czyniła je największym obecnie dostępnym kołem tarczowym.

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *