Top Gear: Otwarcie serii sprawiło, że zapytaliśmy, czy prowadzenie trio stało się zbyt niebezpieczne?

ponowne rozważenie: Dostać najnowszy maksymalna prędkość Trio zaczyna traktować siebie zbyt poważnie?

To pytanie mogą sobie zadawać długoletni widzowie serialu, po odcinku otwierającym finał sezonu, którego premiera odbędzie się dziś wieczorem w TVNZ Duke w niedzielę o 20:30 (oprócz tego, że jest dostępny do streamowania w TVNZ OnDemand).

Przejście na BBC 1 w ciągu ostatnich trzech sezonów mogło w końcu wpaść im do głowy. Chociaż liczba widzów tutaj nie mogła być bardziej imponująca, ponieważ ich krótkie wejście na poniedziałkowe wieczory w TVNZ 1 zostało już odwołane, a program wrócił do bardziej tradycyjnego domu.

W każdym razie, pomimo wyraźnego wpływu obecnej globalnej pandemii, 31. seria rozpoczęła się zaledwie dwoma sequelami i nie jest oznaką tradycyjnego zwiastuna zwiastuna szalonych wybryków, których możemy się spodziewać w ciągu najbliższych kilku tygodni.

domowe wideo na żywo

Motocyklowy śmiałek, Eddie Kidd, zagrał w filmie Riding High z 1981 roku.

Czytaj więcej:
* Covid hamuje podczas podróży drogowych Top Gear
* Top Gear: Czy McGuinness, Flintoff i Harris zostaną najlepszym trio samochodów w telewizji?
* Prezenterzy Top Gear ujawniają, jak program powrócił po Jeremy’m Clarksonie
* Prezenterzy Top Gear obawiają się o bezpieczeństwo filmowania w Himalajach
* Top Gear: Freddy Flintoff i Paddy McGuinness wkraczają w nową, niepisaną erę

Gdy jechali Astonem Martinem Vantage F1 i Alfą Romeo Giulia GTA, zespoły Lancashire (Freddy Flintoff i Buddy McGuinness) wydawały się starać wyglądać jak prawdziwi kierowcy sportów motorowych, a nie były krykiecista. Gospodarz programu randkowego

Flintoff odrzucił statystyki swojego samochodu, jakby były średnimi testowymi, zanim opublikował tekst o „większym negatywnym pochyleniu” i „większym nawodnieniu ciśnieniowym”, co pospiesznie kontynuował, przyznając, że „nie mam pojęcia, co to oznacza”.

W ciągu ostatnich dwóch sezonów z pewnością nastąpiła zmiana od ich dawnych znakomitych poprzedników do obecnego trio Top Gear Hammond, May i Clarkson.

dostarczony

W ciągu ostatnich dwóch sezonów z pewnością nastąpiła zmiana od ich dawnych znakomitych poprzedników do obecnego trio Top Gear Hammond, May i Clarkson.

Ale po tym, jak dołączył do niego współgospodarz Chris Harris w swoim McLarenie 765LT i wystrzelił ich do wyścigu drag, niewiarygodne trio pojechało na Silverstone w sztafecie przeciwko trzem gwiazdom F1 – Sebastianowi Vettelowi, Antonio Giovinazziemu i Lando Norrisowi.

READ  Królowa Małgorzata prowadzi rozmowy pokojowe z księciem Joachimem po tym, jak tytuł pozbawiony gniewu | Królewski | Aktualności

Gdy tłum sapnął i wdychał przynętę, aż do katastrofy, McGuinness został zmuszony, w zdumiewająco przerażający sposób, do poparcia wcześniejszego twierdzenia Vettela, że ​​„ci starcy nie mają szans”. Ponieważ Harris unikał tylko upokorzenia, ta część serialu została szybko pozostawiona w tyle, co sprawia, że ​​myślisz, że na podłodze krojowni mogło być więcej wyzwań, które się pogorszyły, albo po prostu zdecydowali się porzucić całą „część” w tym momencie.

Pod wieloma względami druga połowa była krótsza Najwyższy bieg. Zasadniczo krótki film dokumentalny o jednym z dziecięcych bohaterów McGuinnessa.

Eddie Kidd był odpowiedzią Wielkiej Brytanii na Evela Knievela. Motocyklowy śmiałek albo bił rekordy – albo sam się łamał – za każdym razem, gdy wykonywał kolejny skok w telewizji. Choć jego specjalnością były piętrowe autobusy, słynął również ze skoku przez Wielki Mur Chiński i pokonania syna Knievela, Robbiego w pojedynku o trzy skoki. Podwójny kaskader dla wszystkich, od Harrisona Forda po Michaela Douglasa i Richarda Gere, miał skórki motocyklowe zaprojektowane przez Vivienne Westwood i znalazł się na szczycie filmu z 1981 roku jeździć wysoko Nagrała nawet dwa albumy.

Większość humoru w Top Gear w ostatnich latach obejmowała dwa Lancashire Larrikins, które wyśmiewały się ze swojego prostszego odpowiednika Chrisa Harrisa.

TVNZ

Większość humoru w Top Gear w ostatnich latach obejmowała dwa Lancashire Larrikins, które wyśmiewały się ze swojego prostszego odpowiednika Chrisa Harrisa.

Z pozornym chłopięcym entuzjazmem do tematu, McGuinness przeprowadza wywiad z siostrą Kidda, jej matką, jej przyjaciółmi i wieloletnim mechanikiem, zanim w końcu pozna człowieka, który właśnie oszukał śmierć po przerażającym wypadku w 1996 roku.

W połączeniu z niesamowitymi materiałami archiwalnymi tworzy przejmujący i mocny zegarek – być może tego przykład Czego fani naprawdę chcieli od najnowszych treści Netflix Schumacher film dokumentalny Nawet jeśli McGuinness podważył jego kwalifikacje szokującym, skandalicznym przejęzyczeniem.

W ciągu ostatnich dwóch sezonów, podczas gdy wciąż dostarczają mnóstwo śmiechu, zwłaszcza od duetu Preston i Bolton, zdecydowanie odeszło od ich znakomitych poprzedników Hammonda, małp May i Clarksona.

READ  Podcast królowej Camilli może stanowić „poważne ryzyko” dla rodziny królewskiej

Podczas gdy to trio błąka się teraz w epizodycznej epopei, która właśnie dzieje się, aby zobaczyć, jak jeżdżą pojazdami, obecne trio stara się zaoferować praktyczne porady i oceny najnowszych modeli, pośród napadów super głupoty, a czasem zabawnych tyrad.

Mamy nadzieję, że w reszcie tej serii odkryją na nowo te ostatnie.

sezon 31 maksymalna prędkość Program zaczyna się w TVNZ Duke dziś wieczorem (niedziela) o 20:30. Będzie również dostępny do streamowania w TVNZ OnDemand.

Tammy Lowe

„Ekspert Internetu. Introwertyk. Uzależniony od ulicy. Ewangelista kawy. Pisarz. Myśliciel. Miłośnicy skrajnej śpiączki. Wykładowca”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *