Unreal Engine 4.27 od Epic Games jest już dostępny: Raport

Unreal Engine 4.27 od Epic Games jest już dostępny: Raport

San Francisco: Epic Games ogłosiło w czwartek, że wyda silnik Unreal Engine 4.27 z nowymi funkcjami dla twórców gier, filmów, telewizji, architektury, samochodów i nie tylko. Najważniejsze cechy to między innymi duże aktualizacje zestawu narzędzi do efektów wizualnych w aparacie do wirtualnej produkcji, ulepszenia procesora graficznego Lightmass w celu szybszego wypalania światła, integracja Oodle Compression Suite i kodeków Bink Video do bezpłatnego użytku w Unreal Engine, strumieniowanie pikseli gotowych do produkcji, produkcja -już wsparcie OpenXR i aktualizacje dla Datasmith i innych Tak dużo. Mówi się, że Epic Games planuje uruchomić pełną wersję Rocket League na urządzeniach mobilnych.

„Ta wersja wprowadza wiele ulepszeń w zakresie wydajności, jakości i łatwości użycia zestawu narzędzi do efektów wizualnych w aparacie (ICVFX) silnika Unreal Engine — dzięki czemu korzystanie z rewolucyjnej technologii wirtualnej produkcji zmieniającej twarze jest szybsze i łatwiejsze niż kiedykolwiek. ”, powiedziała firma w oświadczeniu.

Dodała: „Niedawno współpracowaliśmy z Bullitt Filmmakers Group, aby jeszcze bardziej zademonstrować te narzędzia, tworząc krótki fragment testowy i testując najnowsze procesy produkcyjne. Ten bezpłatny przykładowy projekt jest już dostępny do pobrania dla społeczności”.

Dzięki nowemu edytorowi konfiguracji 3D w wersji 4.27 użytkownicy mogą łatwiej projektować ustawienia nDisplay dla głośności LED lub aplikacji do wyświetlania na wielu ekranach. Wszystkie funkcje i ustawienia związane z nDisplay są teraz połączone w jednym głównym agencie nDisplay dla łatwiejszego dostępu, a dodanie obsługi wielu GPU umożliwia teraz bardziej wydajną rozbudowę nDisplay.

READ  Arm ujawnia dotychczasowe najpotężniejsze procesory i procesory graficzne

Obsługa wielu procesorów graficznych umożliwia również użytkownikom maksymalizację rozdzielczości w szerokich ujęciach poprzez przypisanie procesora graficznego do pikseli w aparacie i fotografowanie wieloma aparatami, z których każda ma własną unikalną funkcję śledzenia, podała firma.

Dodał, że również w wersji 4.27 system wirtualnych kamer w Unreal Engine został znacznie ulepszony, dodając obsługę większej liczby funkcji, takich jak edycja dla wielu użytkowników, oferując przeprojektowane wrażenia użytkownika i rozszerzalną infrastrukturę.

Firma stwierdziła, że ​​nowe migawki poziomu umożliwiają użytkownikom łatwe zapisanie stanu konkretnej sceny, a następnie przywrócenie dowolnego lub wszystkich jej elementów, co ułatwia powrót do poprzedniego ustawienia w przypadku małych migawek lub kreatywnych iteracji. Dzięki Unreal Engine 4.27 firma stwierdziła, że ​​tworzenie treści XR w Unreal Engine jest łatwiejsze niż kiedykolwiek, z gotową do produkcji obsługą platformy OpenXR.

Wtyczka OpenXR, która umożliwia użytkownikom kierowanie na wiele urządzeń XR przy użyciu tego samego interfejsu API, zapewnia teraz również obsługę dodatkowych funkcji – w tym warstw stereo, ekranów powitalnych, zapytań o granice Playspace i wizualizacji kontrolera ruchu – oraz wtyczek Marketplace, co pozwala może dodać funkcjonalność do OpenXR bez polegania na wersjach silnika.”

Wraz z nowym podsystemem online (OSS) wydanym w wersji 4.27, Epic Online Services są teraz wbudowane bezpośrednio w silnik Unreal Engine. Ta aktualizacja obejmuje integrację pakietu SDK Epic Online Services z silnikiem, udostępniając jego narzędzia i interfejsy na wyciągnięcie ręki. Ponadto nowe rozszerzenie Epic Online Services dla Unity jest dostępne w wersji open source. Opracowana i utrzymywana przez PlayEveryWare wtyczka pojawi się najpierw na PC, a wsparcie dla konsol i urządzeń mobilnych będzie dostępne jeszcze w tym roku.

(Powyższa historia pojawiła się po raz pierwszy w LastLY 20 sierpnia 2021 r. 09:05 IST. Aby uzyskać więcej wiadomości i aktualizacji dotyczących polityki, świata, sportu, rozrywki i stylu życia, zaloguj się na naszej stronie internetowej ostatnio.pl).

READ  Nowy pełnoekranowy odtwarzacz wideo Facebooka jest bardzo podobny do TikTok

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *