Unreal Engine 4.27 od Epic Games jest już dostępny: Raport

San Francisco: Epic Games ogłosiło w czwartek, że wyda silnik Unreal Engine 4.27 z nowymi funkcjami dla twórców gier, filmów, telewizji, architektury, samochodów i nie tylko. Najważniejsze cechy to między innymi duże aktualizacje zestawu narzędzi do efektów wizualnych w aparacie do wirtualnej produkcji, ulepszenia procesora graficznego Lightmass w celu szybszego wypalania światła, integracja Oodle Compression Suite i kodeków Bink Video do bezpłatnego użytku w Unreal Engine, strumieniowanie pikseli gotowych do produkcji, produkcja -już wsparcie OpenXR i aktualizacje dla Datasmith i innych Tak dużo. Mówi się, że Epic Games planuje uruchomić pełną wersję Rocket League na urządzeniach mobilnych.

„Ta wersja wprowadza wiele ulepszeń w zakresie wydajności, jakości i łatwości użycia zestawu narzędzi do efektów wizualnych w aparacie (ICVFX) silnika Unreal Engine — dzięki czemu korzystanie z rewolucyjnej technologii wirtualnej produkcji zmieniającej twarze jest szybsze i łatwiejsze niż kiedykolwiek. ”, powiedziała firma w oświadczeniu.

Dodała: „Niedawno współpracowaliśmy z Bullitt Filmmakers Group, aby jeszcze bardziej zademonstrować te narzędzia, tworząc krótki fragment testowy i testując najnowsze procesy produkcyjne. Ten bezpłatny przykładowy projekt jest już dostępny do pobrania dla społeczności”.

Dzięki nowemu edytorowi konfiguracji 3D w wersji 4.27 użytkownicy mogą łatwiej projektować ustawienia nDisplay dla głośności LED lub aplikacji do wyświetlania na wielu ekranach. Wszystkie funkcje i ustawienia związane z nDisplay są teraz połączone w jednym głównym agencie nDisplay dla łatwiejszego dostępu, a dodanie obsługi wielu GPU umożliwia teraz bardziej wydajną rozbudowę nDisplay.

READ  "To głupie!" - Przywołuje Asmongold Twitch po tym, jak platforma utworzyła nową kategorię dla World of Warcraft Classic

Obsługa wielu procesorów graficznych umożliwia również użytkownikom maksymalizację rozdzielczości w szerokich ujęciach poprzez przypisanie procesora graficznego do pikseli w aparacie i fotografowanie wieloma aparatami, z których każda ma własną unikalną funkcję śledzenia, podała firma.

Dodał, że również w wersji 4.27 system wirtualnych kamer w Unreal Engine został znacznie ulepszony, dodając obsługę większej liczby funkcji, takich jak edycja dla wielu użytkowników, oferując przeprojektowane wrażenia użytkownika i rozszerzalną infrastrukturę.

Firma stwierdziła, że ​​nowe migawki poziomu umożliwiają użytkownikom łatwe zapisanie stanu konkretnej sceny, a następnie przywrócenie dowolnego lub wszystkich jej elementów, co ułatwia powrót do poprzedniego ustawienia w przypadku małych migawek lub kreatywnych iteracji. Dzięki Unreal Engine 4.27 firma stwierdziła, że ​​tworzenie treści XR w Unreal Engine jest łatwiejsze niż kiedykolwiek, z gotową do produkcji obsługą platformy OpenXR.

Wtyczka OpenXR, która umożliwia użytkownikom kierowanie na wiele urządzeń XR przy użyciu tego samego interfejsu API, zapewnia teraz również obsługę dodatkowych funkcji – w tym warstw stereo, ekranów powitalnych, zapytań o granice Playspace i wizualizacji kontrolera ruchu – oraz wtyczek Marketplace, co pozwala może dodać funkcjonalność do OpenXR bez polegania na wersjach silnika.”

Wraz z nowym podsystemem online (OSS) wydanym w wersji 4.27, Epic Online Services są teraz wbudowane bezpośrednio w silnik Unreal Engine. Ta aktualizacja obejmuje integrację pakietu SDK Epic Online Services z silnikiem, udostępniając jego narzędzia i interfejsy na wyciągnięcie ręki. Ponadto nowe rozszerzenie Epic Online Services dla Unity jest dostępne w wersji open source. Opracowana i utrzymywana przez PlayEveryWare wtyczka pojawi się najpierw na PC, a wsparcie dla konsol i urządzeń mobilnych będzie dostępne jeszcze w tym roku.

(Powyższa historia pojawiła się po raz pierwszy w LastLY 20 sierpnia 2021 r. 09:05 IST. Aby uzyskać więcej wiadomości i aktualizacji dotyczących polityki, świata, sportu, rozrywki i stylu życia, zaloguj się na naszej stronie internetowej ostatnio.pl).

READ  Google twierdzi, że najważniejsze elementy sieci rdzeniowej są zachowywane przez ponad 10 000 lat w czasie ładowania

Halsey Andrews

„Lekarz gier. Fanatyk zombie. Studio muzyczne. Kawiarni ninja. Miłośnik telewizji. Miły fanatyk alkoholik.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *