Dazed Media uruchamia aplikację komunikacyjną dla kreacji

Dazed Media uruchamia aplikację komunikacyjną dla kreacji

LONDYN — Dazed Media wprowadza dedykowaną aplikację do mediów społecznościowych powiązaną z ofertą członkostwa Dazed Club, która została wprowadzona po raz pierwszy w 2022 roku.

Aplikacja, o której po raz pierwszy poinformowała WWD w maju ubiegłego roku, została uruchomiona w poniedziałek i zachęca użytkowników do dzielenia się swoimi dziełami twórczymi – filmami, zdjęciami lub linkami do osobistych portfolio, w celu nawiązania kontaktu ze współpracownikami i poszukiwania nowych możliwości.

Użytkownicy mogą także przeglądać grupy i dołączać do nich, zadawać pytania i otrzymywać porady od ekspertów branżowych. Mają także dostęp do list wydarzeń i treści redakcyjnych Dazed.

Łącząc twórców z całego świata, Dazed Club „ukształtuje nową twórczą przyszłość dla młodych ludzi na całym świecie” – powiedział Jefferson Hack, dyrektor generalny i współzałożyciel Dazed Media, wydawcy Dazed, AnOther i Nowness.

„Istniejące kreatywne aplikacje sieciowe stoją w sprzeczności z kreatywnym rozwojem, dlatego zdecydowaliśmy się zbudować aplikację, która będzie stawiać ich potrzeby i zainteresowania w centrum uwagi, wzmacniając pozycję i wyposażając następne pokolenie, aby odcisnęło swoje piętno w branży kreatywnej na całym świecie” – powiedział.

Jack Snacks, dyrektor kreatywny Dazed Club, powiedział, że aplikacja zapewnia nowy ekosystem dla twórców nowej generacji.

„Uruchomiliśmy Dazed Club [in 2022] Jako członkostwo próbne jest to naturalna ewolucja – ewolucja globalna. Oryginalni członkowie Dazed Club odegrali kluczową rolę w opracowywaniu i budowaniu tego, co wprowadzamy na rynek – jest ono tworzone przez społeczność, która będzie z niego korzystać.

„Możesz być artystą szukającym animatora, fotografem szukającym projektanta mody, filmowcem szukającym konkretnego miejsca lub muzykiem szukającym producenta… Dazed Club jest teraz w stanie zaoferować nie tylko zdjęcia zza kulis sceny dla swojej publiczności” – dodał Snooks. Dostęp do świata pracy twórczej, ale dostęp do innych młodych ludzi na całym świecie.

READ  Oszczędzaj pieniądze dzięki kuponom na gry Nintendo Switch

Na platformie nie zabraknie także wielkich nazwisk.

„Będziemy współpracować z okładką Dazed i talentami cyfrowymi, aby stworzyć społeczności możliwość bezpośredniego nawiązania z nimi kontaktu poprzez wydarzenia. Jak dotąd umożliwiliśmy członkom dostęp do wydarzeń i zajęć z udziałem twórczych talentów, w tym Molly Manning Walker, Marina Abramović, Campbell Addy i Coco Chloe” – powiedzieli Snooks., Jamie xx i Jordan Firstman.

Aplikacja ma również służyć jako baza talentów. Zespoły kreatywne i redakcyjne Dazed planują wyróżniać kreatywne projekty opublikowane w aplikacji i przeszukiwać platformę pod kątem nowych pracowników.

IP Kamara, redaktor naczelny Dazed, powiedział, że ma nadzieję, że aplikacja będzie „potężnym źródłem znajdowania nowych współpracowników i twórczej inspiracji dla wszystkich. Mój zespół i ja chcemy świętować, pomagać i wspierać młodych ludzi ze wszystkich środowisk, a my mam nadzieję, że ta platforma będzie kolejnym sposobem, w jaki możemy to kontynuować.”

Chociaż aplikacja jest bezpłatna, istnieje prywatna strefa członkowska o nazwie Dazed Clubbers, do której można uzyskać dostęp za miesięczną opłatą w wysokości 5 funtów. Oferuje dodatkowe korzyści, takie jak bezpłatne egzemplarze magazynu Dazed, konkursy, dropy produktów, zniżkowy dostęp do wydarzeń, festiwali, wystaw, przyjęć i archiwum magazynów Dazed i AnOther, a także możliwości spotkań z ekspertami i wyróżniania się swoją pracą.

Uzupełniając ofertę cyfrową, w tym roku Dazed przekształci także Dazed Space przy 180 The Strand w Londynie, gdzie mieści się siedziba magazynu, w magazyn na żywo z wydarzeniami na żywo.

Po zeszłorocznym zasięgu ogólnokrajowym z przystankami w Manchesterze, Glasgow i Liverpoolu, wydarzenia klubu zmierzają odpowiednio do Nowego Jorku i na Bliski Wschód latem i jesienią, a w innych regionach zaplanowano na 2025 rok.

„Plan jest taki, aby być wiodącą globalną platformą pokolenia Z dotyczącą kultury młodzieżowej, zawierającą wszystkie własne dane i spostrzeżenia związane z posiadaniem aplikacji, a jednocześnie analizującą, w jaki sposób możemy zmaksymalizować możliwości bezpośredniego zaangażowania społeczności w kulturę w środowisku IRL” – on dodał.

READ  Alert dotyczący oferty: Dell G15 15-calowy laptop do gier Intel Core i7-12700H RTX 3050 Ti za 794 USD

Na pytanie, czy model klubu można by powielić w innych tytułach Dazed Media, odpowiedź w tej chwili brzmi „nie” – twierdzi Dazed Media.

„To, co budujemy, nie jest możliwe do powtórzenia dla wydawców, ponieważ jest budowane przede wszystkim dla społeczności i dla młodych ludzi. W szczególności dwa lata pracy ze społecznością liczącą ponad 2000 młodych ludzi pomogły nam zrozumieć ich potrzeby. Ta aplikacja jest najpotężniejsze narzędzie kreatywnej komunikacji dostępne dla osób w wieku od 18 do 24 lat, oferujące prawdziwe możliwości i nagrodę.

Halsey Andrews

"Gaming doctor. Zombie fanatic. Music studio. Ninja cafe. TV buff. Nice alcoholic fanatic.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *